Categories: Автопоради

На яку вісь ставити зношену пару гуми: вибір, у якому помиляються навіть досвідчені водії

Щороку українські автомобілісти проходять через знайомий «ритуал» – сезонну зміну покришок. Коли у водія в руках абсолютно нова резина, то питання установки не виникає. Але варто одній парі покришок зноситися, як відразу починають з’являтися сумніви: куди поставити нові, а куди – старі зношені, пише SUVNews.

Здавалося б, логіка та життєвий досвід підказують: передні колеса автомобіля грають вирішальну роль у безпеці управління транспортним засобом. Як наслідок, багато українців вважають, що саме на передню вісь варто встановлювати найменш зношені або нові покришки. Адже саме передні колеса управляють автомобілем, і від їх зчеплення з дорожньою поверхнею дійсно залежить багато. Іншим аргументом, чому варто ставити нові покришки на передню вісь, є зростання кількості передньопривідних автомобілів. Отже, здавалося б, все збігається?

Але насправді ситуація виглядає інакше. Це є прикладом, коли «здоровий глузд і життєвий досвід» підводять. Рекомендується ставити нову пару покришок не на передню, а на задню вісь автомобіля. Причина проста: зношені покришки на задній осі підвищують ризик уходу автомобіля в занос.

Читайте також: Чому дизельні двигуни довше прогріваються: секрети та рішення для водіїв

Справа в тому, що під час гальмування маса автомобіля переноситься на передні колеса, що значно покращує їх зчеплення з дорогою. На жаль, цього не скажеш про задню вісь, яка природним чином розвантажується. Якщо на задній осі стоять зношені покришки, це може суттєво погіршити зчеплення.

Погіршення зчеплення задньої осі може призвести до заносу автомобіля та втрати керованості. Звичайно, у сучасних автомобілях є захисна «розумна» електроніка для її запобігання. Однак, навіть якщо ABS і ESP спрацюють, управління автомобілем все одно погіршиться. Більше того, зношені покришки на задній осі навіть при справно працюючих системах ABS і ESP суттєво збільшують гальмівний шлях. Чи потрібно говорити, що тривале гальмування може призвести до непередбачених наслідків? Ось чому спеціалісти наполегливо рекомендують ставити нові колеса на задню, а не на передню вісь.

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

5 кросоверів з найбільш витривалими коробками передач «варіатор»

Огляд найвиносніших кросоверів з варіаторами: Subaru XV, Nissan Qashqai, Toyota RAV4, Subaru Forester та Mitsubishi…

6 години ago

В Україні можуть з’явитися нові дорожні знаки

В Україні можуть з'явитися нові дорожні знаки для смуг таксі та електрокарів, що покращать ситуацію…

7 години ago

Оштрафують при першій зупинці: що потрібно водіям обов’язково перевірити у авто

У статті розглядається нововведення щодо штрафів для водіїв за несправну комплектацію авто. Дізнайтеся, як уникнути…

8 години ago

В Україні водіїв-пенсіонерів хочуть позбавляти водійських прав: кого це стосується

В Україні вводять нові вимоги для водіїв старше 65 років. Вони повинні проходити медогляди та…

9 години ago

Штраф 100 тисяч: в Україні почали карати за автомобілі для військових

В Україні волонтери отримують штрафи за неправильну передачу авто військовим. Суму штрафу може становити до…

10 години ago

BMW припинила нелегальне ввезення автомобілів до Росії

BMW зупинила нелегальне ввезення автомобілів до Росії, виявивши порушення експортних умов. Компанія посилює контроль за…

12 години ago