Categories: Статті

Стало відомо, чому варіатор вважається найменш приємною трансмісією для водіїв

Перші безступінчасті коробки передач для автомобілів були розроблені в Німеччині. Проте вони стали дуже популярними в Японії. Багато сучасних автомобілів використовують такі коробки, які показали свої переваги та високу ефективність під час експлуатації.

Безступінчасті коробки передач можна знайти у багатьох моделях автомобілів в Європі, таких як Nissan Qashqai, Teana та X-Trail. У Mitsubishi також є автомобілі з такими коробками, наприклад, Lancer, Galant і ASX. Ці коробки вважаються дешевшими у виробництві та економічнішими. Проте під час використання безступінчасті трансмісії виявили деякі недоліки.

Звук

Автомобілістам, які вперше знайомляться з безступінчастими коробками передач, часто не подобається звук їх роботи. Він виникає через роботу металевого ременя і обертових конусів. У такій коробці передатне відношення досягається за допомогою ременя, який працює на натягу і терті. Коли оберти підвищуються, з’являється неприємний звук, який не можна усунути навіть з хорошою шумоізоляцією, бо це високочастотні хвилі.

Якщо коробка передач не прогріта, водій може почути дзижчання. Коли температура підвищується, звук стає більш частим і з’являється неприємне виття. При збільшенні обертів двигуна звук стає ще гіршим і перетворюється на свист. У старих автомобілях може бути багато різних звуків. Виробники автомобілів знають про цю проблему безступінчастих трансмісій, але повністю усунути її не можуть через особливості конструкції.

Розгін

Ще один недолік безступінчастої коробки передач полягає в тому, що в ній немає фіксованих передач. Водії, які звикли до машин з механічною коробкою передач, можуть не розуміти, як працює варіатор. Коли газ натискається лише трохи, трансмісія забезпечує хороший крутний момент завдяки переміщенню шківів. Це дозволяє двигуну економити паливо і зменшує викиди шкідливих речовин.

Безступінчасте збільшення швидкості викликає недовіру у багатьох водіїв. Щоб вирішити цю проблему, виробники автомобілів намагаються додати до варіатора характеристики класичної автоматичної коробки передач. В результаті в них створюються програмні режими, які імітують 8 передач. Зазвичай ця функція доступна в ручному або спортивному режимі. У звичайному режимі варіатори продовжують працювати, як і раніше.

Прогрівання взимку

Вважається, що варіатор найкраще підходить для країн з теплим кліматом. В Україні до такої коробки передач потрібно ставитися обережно. У сильні морози не можна починати рух, поки вона не прогріється. Якщо олія працює в холодному стані, ремінь може пошкодити конус, що призведе до задирів.

Неакуратність із газом

Якщо дбайливо користуватися варіатором, він може прослужити довго. Але не всі водії знають, як правильно їздити з такою коробкою. Пошкодити шківи можна навіть після однієї спроби пробуксовування в бруді або снігу. У водіїв, які не дотримуються правил, можуть виникнути проблеми з коробкою вже після 60 000 км пробігу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Як уникнути штрафу за технічну несправність автомобіля

В Україні заборонено експлуатацію транспортних засобів із технічними несправностями. До таких можна віднести проблеми гальмівної…

33 хвилини ago

Може відмовити двигун: механік попередив про тривожний сигнал під час прогрівання авто

Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер попередив власників старих автомобілів про потенційну проблему під час прогрівання…

2 години ago

Багато хто цього не знає: на що здатні сонцезахисні козирки у вашому авто

Практично будь-який автомобіліст знає, навіщо в машині потрібні сонцезахисні козирки. Вони дають змогу захиститися від…

3 години ago

Надмірна витрата оливи: механік назвав три основні причини проблеми

Кожен автомобіліст рано чи пізно може зіткнутися з проблемою надмірної витрати моторної оливи. Рівень мастила…

8 години ago

Сім «золотих» правил довговічності турбодизеля: як продовжити життя мотора

Сьогодні турбовані дизельні двигуни являють собою потужні, економічні та витривалі агрегати, проте їхня надійність і…

9 години ago

П’ять позаашляховиків Toyota, яких не вистачає в модельній лінійці бренду

Toyota заслужено вважається іконою серед виробників позашляховиків: Land Cruiser, 4Runner, Tacoma, Tundra — це синоніми…

10 години ago