Categories: Статті

Українців хочуть штрафувати за каністри з бензином: що варто знати

Останнім часом, щоб зекономити паливо і мати більше свободи в поїздках, багато українських водіїв возять із собою каністри з пальним. Це зменшує потребу часто заправлятись і дозволяє проїхати більше відстань.

Проте, хоч перевезення палива в каністрах здається невинним, важливо пам’ятати про правила та обмеження для транспортування горючих речовин. Інакше це може призвести до серйозних наслідків, включаючи штрафи. Сайт “На Пенсії” розповів більше про штрафи для українців за каністри з бензином.

Поліція України нагадує, що є чіткі правила щодо кількості палива, яке можна возити в авто. За частиною 1 статті 132-1 Кодексу України про адмінпорушення, водіям дозволено перевозити до 60 літрів палива в каністрах. Це правило введене через те, що паливо є небезпечним вантажем, і неправильне його перевезення може спричинити пожежу або вибух.

Для спецтехніки, яка призначена для перевезення пального, максимум дозволено везти 1500 літрів. Але навіть тоді потрібно виконувати додаткові вимоги для безпеки.

Штраф за перевищення дозволеної норми палива — 510 гривень. Поліція регулярно перевіряє машини на дорогах, і за порушення правил виписує штрафи. Це не тільки допоможе водіям уникнути зайвих витрат, а й підвищить безпеку на дорозі.

Важливо дотримуватись правил перевезення пального не лише через штрафи, а й для захисту життя та здоров’я водія і інших людей на дорозі. Деякі водії можуть не усвідомлювати ризики неправильного перевезення пального. Наприклад, якщо використовувати ненадійні каністри або зберігати їх у поганих умовах, це може призвести до витоків і небезпечних ситуацій.

Перед тим, як виїжджати в дорогу з каністрами, водіям варто ознайомитися з актуальними нормами і правилами. Також важливо переконатися, що вони використовують відповідні контейнери для зберігання та перевезення пального.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

9 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago