Categories: Статті

Водіям розповіли, чому смикається автоматична коробка передач на новій машині

Дуже неприємно, коли автоматична коробка передач або «робот» раптом починає змушувати автомобіль дергатися, замість того, щоб працювати плавно. Особливо прикро, якщо це нова машина. Спробуємо зрозуміти, що може викликати таку проблему.

На новій машині певна «нервовість» може бути викликана адаптивною коробкою передач, яка «звикає» до стилю водіння власника. Іноді проблеми не виникають, а іноді автомат може «пристраститися» до манери водіння лише через кілька днів.

Іноді ривки відбуваються, коли на вулиці мороз. У такому випадку зазвичай винна непрогріта трансмісійна рідина, адже коробка сама себе розігріває. Після кількох хвилин їзди на невеликій швидкості, як правило, проблеми зникають.

На вживаних автомобілях причиною може бути та сама трансмісійна рідина, яка, хоча й розрахована на весь термін служби автомобіля, насправді не є вічною. Навіть якщо ривки не відчуваються, рідину все одно потрібно замінювати, оскільки вона вже частково втратила свої властивості. Це може призвести до підвищеного зносу деталей коробки передач.

Важливо пам’ятати, що при заміні або доливанні рідини потрібно точно дотримуватися необхідного рівня. Його не можна знижувати, але й переливати не варто. Інакше коробка може почати смикатися, а перемикання буде відбуватися повільніше.

Автоматичні трансмісії дуже чутливі до перегріву. Унаслідок цього соленоїди можуть почати працювати ненадійно або навіть вийти з ладу. Це може призвести до затримок у передачах, ривків або повної відмови роботи. Важливо зазначити, що перегрів може бути спричинений не лише їздою по бездоріжжю, але й несправностями в системі охолодження трансмісії, такими як проблеми з термостатом або забитий теплообмінник.

Незвична робота коробки передач може бути викликана проблемами з проводкою, шлейфом або датчиком. Для точного визначення причини потрібна комп’ютерна діагностика, яка перевірить електронний блок управління. Блок управління може також змушувати автоматичну коробку «штовхатися» через забруднені форсунки або несправний датчик масової витрати повітря.

Однією з несподіваних причин може бути знос опори двигуна. Досвідчені механіки відзначають, що в такому випадку двигун може нахилятися, а системи автомобіля починають працювати неправильно.

Отже, при найменших ознаках несправностей, таких як шуми чи ривки, не вагайтеся звертатися до сервісного центру. Це не завжди вирішиться саме собою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

48 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago