Витрати на шини: чи справді вони вищі в повнопривідному авто
Автомобілі з повним приводом користуються популярністю серед українських водіїв завдяки відмінному зчепленню з дорожньою поверхнею за будь-яких погодних умов, а також впевненій поведінці на бездоріжжі. Водночас такі машини підходять не для всіх. Багато в чому – завдяки високим витратам на ремонт і обслуговування. Експерти SlashGear, зокрема, пояснили, як відрізняються витрати на шини в таких авто.
Особливості зносу шин у повнопривідних автомобілях
Повнопривідні автомобілі, на відміну від передньопривідних, розподіляють крутний момент на всі чотири колеса одночасно, що прискорює зношування покришок. При цьому передні шини зношуються швидше через особливості системи управління і гальмування. При цьому страждають усі чотири колеса.
Найважливішою особливістю повнопривідних авто полягає в необхідності підтримувати однакові характеристики всіх чотирьох шин. Міняти їх потрібно одночасно, використовуючи шини одного бренду, типу і розміру. Замінивши тільки передні шини, ви ризикуєте погіршити керованість автомобіля.
Чому не можна міняти шини по одній?
Як відомо, знос шин змінює їхній діаметр. Якщо поміняти тільки одну покришку, то вона буде проходити більшу відстань за один оборот, змушуючи старі колеса обертатися швидше. Електроніка це явище буде помилково розцінювати як пробуксовку і починає перерозподіляти потужність між колесами навіть під час руху рівним асфальтом. Якщо машина буде постійно працювати в такому режимі, то дуже скоро зносяться і вийдуть з ладу диференціали, приводні вали і коробка передач.
Економічна сторона питання
Міняти всі чотири шини одночасно може бути дорого. Іноді суми доходять до кількох десятків тисяч гривень, проте це все одно дешевше за ремонт або заміну повнопривідної трансмісії, що може коштувати сотні тисяч.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!