Як часто потрібно робити балансування коліс, щоб уникнути дорогого ремонту
Власники кросоверів і позашляховиків часто марно недооцінюють важливість регулярного балансування коліс, вважаючи це необов’язковою процедурою. Водночас фахівці з шиномонтажу попереджають, що своєчасна перевірка здатна не тільки запобігти проблемам з шинами на ранніх стадіях, а й істотно продовжити термін служби підвіски, пише «РБК-Україна».
Коли баланс порушується непомітно
Найчастіше автовласники мають у своєму розпорядженні два комплекти шин на дисках і самостійно змінюють їх за сезонами. Багатьом здається, що така звичка дозволяє уникнути необхідності перевіряти балансування. Насправді ж баланс поступово порушується в будь-якому разі через природне зношування.
«Під час експлуатації шина може злегка провертатися на диску, протектор стирається нерівномірно, а колесо отримує удари об ями і перешкоди. Усе це впливає на розподіл ваги», – пояснюють фахівці.
Особливості для важких позашляховиків
Якщо у вас великий кросовер або позашляховик, то ваше авто, ймовірно, має підвищену масу, що посилює негативні наслідки розбалансованих коліс. Під час руху зі швидкістю 60-100 км/год симптомами дисбалансу є вібрації керма, а також нетиповий шум і погіршення керованості.
У випадку з повнорозмірними позашляховиками розбалансування загрожує швидким зносом підшипників маточин, амортизаторів та інших елементів підвіски. Витрати на ремонт або заміну цих деталей у десятки разів перевищують витрати на профілактичне балансування.
Коли звертатися до майстрів
У більшості випадків фахівці радять перевіряти балансування хоча б раз на рік. Оптимальним рішенням буде робити це під час сезонної зміни шин. Якщо у вас позашляховик, який регулярно їздить бездоріжжям або розбитими дорогами, то інтервал краще скоротити до 6-8 місяців.
У разі сильних ударів в яму, жорсткого контакту з бордюрами або помітних змін у поведінці автомобіля під час руху рекомендується позапланова перевірка.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!