Categories: Статті

Як довго можна проїхати “на індикаторі” тиску моторного мастила

Деякі водії вважають, що низький рівень масла в двигуні не є серйозною проблемою. Механік з автосервісу пояснив редакції порталу ampercar.com, чи безпечно їздити, якщо загорівся індикатор тиску масла.

Ось типова ситуація: під час їзди по трасі раптом на панелі приладів загоряється червона лампочка, що показує низький тиск масла — вона виглядає як маслянка з краплею масла. Якщо водій зупиняється і перевіряє під капотом, він бачить, що рівень масла нижчий за мінімальну позначку на щупі. Що робити в такій ситуації, якщо під рукою немає масла для доливу, а до найближчого автомагазину ще 50 кілометрів?

Деякі самовпевнені “експерти” можуть порадити ігнорувати тривожні сигнали і продовжувати їхати, стверджуючи, що в піддоні двигуна є запас масла, і навіть за низького рівня оливи двигун ще зможе працювати якийсь час. Це може здатися розумною порадою, але насправді тут не враховані багато важливих деталей.

Двигун – це складний механізм, і щоб уникнути серйозних пошкоджень, потрібно бути впевненим, що масло використовується в межах норми, і що немає поломок або витоків. Також важливо знати, що той запас масла, який є в маслоприймачі, не створений для того, щоб водій міг ігнорувати рівень масла. Він служить для захисту двигуна під час їзди на крутих підйомах або спусках. Якщо ж покладатися на цей запас для нормальної роботи, це може призвести до проблем.

Що робити в такій ситуації? Спочатку ще раз перевірте, чи поруч є автозаправки або магазини, де можна купити масло. Якщо нічого не знайдете, зверніться за допомогою до інших водіїв – можливо, у когось буде масло для доливу. Навіть якщо воно відрізняється від того, що у вас в двигуні, це тимчасове рішення краще, ніж зовсім без масла.

Якщо допомогу знайти не вдається, потрібно пам’ятати, що їхати з горючим індикатором тиску масла суворо заборонено. Найкраще в такій ситуації – викликати евакуатор.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Як правильно обрати щітки склоочисника: корисні поради водіям

Щітки склоочисника – важлива деталь для безпеки під час дощу чи снігу. Хоча вони прості…

3 години ago

Вчені з’ясували, як стать водія впливає на реакцію за кермом

Британські вчені з’ясували, хто краще реагує за кермом — чоловіки чи жінки. Дослідження показало, що…

4 години ago

Ніколи так не робіть: водіям назвали 5 небезпечних способів розморозити лобове скло

Зима – це не тільки свята й сніг, але й непрості умови для водіїв. Однією…

5 години ago

Як антифриз допомагає продовжити життя двигуна автомобіля

Антифриз – незамінний захист для автомобіля. Він запобігає замерзанню двигуна взимку та перегріванню влітку. Проте…

6 години ago

Яку небезпеку становлять каміння у протекторі шини

Під час використання зимових шин водії часто помічають, що у протекторі застряють камінці різного розміру.…

6 години ago

Як перевірити тиск у шинах без манометра: корисні поради для водіїв

Тиск у шинах – важливий для безпеки водіння. Занадто низький або високий тиск може погіршити…

7 години ago