Як проїхати на авто більше 500 000 км без капремонту: механіки розкрили секрет

Фото: SUV News

Багато власників авто мріють бачити свій одометр з цифрами, що перевалюють за пів мільйона кілометрів. Механіки, з якими поспілкувалась редакція SUV News кажуть – це не фантастика, а результат одного простого, але системного кроку.

Йдеться про заміну моторної оливи. Звучить банально, та фахівці з майстерень роками бачать різницю між тими, хто дотримувався регулярності, і тими, хто тягнув до останнього.

«До мене нещодавно приїжджали два однакові седани», – розповів київський майстер Сергій О. «Один мав 480 тисяч кілометрів і працював як годинник, другий – ледве 230 тисяч і вже стукав у головці блоку. Єдина різниця була в інтервалах заміни мастила».

Мотор старіє так само, як і людина. З роками всередині накопичуються продукти зносу, смоли та нагар. Чиста олива вимиває ці залишки, захищає кільця і сальники, зменшує тертя. Якщо ж міняти мастило раз на рік, ризик того, що двигун почне «під’їдати» оливу чи цокати під навантаженням, зростає у кілька разів.

Експерти радять тримати короткий інтервал – приблизно кожні 5000 км для звичайних моторів. Якщо машина працює на синтетиці, можна розтягнути до 8000 км, але не більше. За словами інженера з Дніпра Андрія Г., саме така дисципліна дала змогу його клієнту на Toyota Corolla пройти 512 тисяч км без жодного капітального ремонту.

У майстернях особливо виділяють японські та корейські авто. Тамтешні двигуни чутливі до мастила, але при правильному догляді часто перевищують позначку у 500 тисяч км. У Європі та США вже відомі випадки, коли Hyundai Sonata чи Honda Accord при такому режимі обслуговування набігали навіть більше.

Фактично мова про просте правило: олива – це кров двигуна. Чим вона свіжа, тим довше мотор житиме. Інакше доведеться чути характерний «цокіт» і готуватися до ремонту, який коштуватиме у десятки разів більше, ніж регулярна заміна.

Читайте також