Купівля вживаного автомобіля – вкрай відповідальний і непростий процес, де найменша помилка може обійтися надалі дуже дорого. Особливо, якщо йдеться про модель з великим пробігом. Тут велика ймовірність потрапити на проблемний двигун або такий, що переніс капітальний ремонт. Нерідко продавці приховують факт останнього, щоб не знижувати ціну. Досвідчений перекупник розповів «SUV News», як легко визначити, що силову установку відновлювали.
Насамперед фахівець звернув увагу, що капремонт виконують як повністю, так і частково, коли міняють тільки поршневі кільця, сальники, вкладиші колінвалу або прокладку ГБЦ. У випадку з повним ремонтом розточують циліндри і повністю міняють поршні.
Ключовою ознакою капітального ремонту завжди є надмірна чистота підкапотного простору. Також на втручання вказує нерівно нанесений герметик, подряпини на болтах кріплення ГБЦ.
Що стосується проблемного двигуна, то його можна визначити за кришкою маслозаливної горловини. Наявність під нею білої емульсії вказує на перегрів або витік антифризу. Синій або сизий дим із вихлопної труби свідчить про вигоряння оливи в циліндрах, що, своєю чергою, відбувається через зношення ущільнювачів і відсутність герметичності. Білий дим із вихлопної труби попереджає про можливе прогорання прокладки ГБЦ і витік охолоджувальної рідини.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…