Categories: Статті

За кермо заборонено: яким водіям більше не можна керувати автомобілем

За даними німецького журналу Apotheken Umschau, майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує керувати власним транспортом, що викликає занепокоєння фахівців з безпеки дорожнього руху.

Проблеми з безпекою

Статистика свідчить про те, що старші водії мають підвищений ризик потрапляння в дорожньо-транспортні пригоди. Це відбувається через природне зниження швидкості реакції та здатності до концентрації.

Лікар загальної практики Інгрід Деншель підтверджує ці побоювання. Вона наголошує на необхідності індивідуального підходу при обмеженні старших водіїв, враховуючи їхній фізичний та психологічний стан.

Це цікаво: Штраф 17 тисяч гривень: водії навіть не підозрюють про це порушення

Пропозиції щодо вікових обмежень

Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, виступає за встановлення вікових обмежень для водіїв після 75 років. На його думку, до цього віку більшість старших водіїв здатні до безпечного керування автомобілем.

Однак психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може бути їхньою перевагою. При цьому, вона закликає їх стежити за власним здоров’ям і добровільно зупинятися за кермом, якщо з’являються ознаки когнітивних порушень.

Читайте також: Українських водіїв штрафують по-новому: попередження від юристів

Таким чином, запитання про допуск водіїв старшого віку до керування автомобілем стає все більш актуальним. Необхідно знаходити баланс між безпекою на дорогах та правами водіїв, колишніми учасниками дорожнього руху, які мають великий досвід.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

16 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago