Categories: Статті

За кермо заборонено: яким водіям більше не можна керувати автомобілем

За даними німецького журналу Apotheken Umschau, майже половина європейських водіїв старше 75 років продовжує керувати власним транспортом, що викликає занепокоєння фахівців з безпеки дорожнього руху.

Проблеми з безпекою

Статистика свідчить про те, що старші водії мають підвищений ризик потрапляння в дорожньо-транспортні пригоди. Це відбувається через природне зниження швидкості реакції та здатності до концентрації.

Лікар загальної практики Інгрід Деншель підтверджує ці побоювання. Вона наголошує на необхідності індивідуального підходу при обмеженні старших водіїв, враховуючи їхній фізичний та психологічний стан.

Це цікаво: Штраф 17 тисяч гривень: водії навіть не підозрюють про це порушення

Пропозиції щодо вікових обмежень

Зігфрід Брокманн, член ради з безпеки дорожнього руху, виступає за встановлення вікових обмежень для водіїв після 75 років. На його думку, до цього віку більшість старших водіїв здатні до безпечного керування автомобілем.

Однак психолог Катя Шляйніц зазначає, що досвід старших водіїв може бути їхньою перевагою. При цьому, вона закликає їх стежити за власним здоров’ям і добровільно зупинятися за кермом, якщо з’являються ознаки когнітивних порушень.

Читайте також: Українських водіїв штрафують по-новому: попередження від юристів

Таким чином, запитання про допуск водіїв старшого віку до керування автомобілем стає все більш актуальним. Необхідно знаходити баланс між безпекою на дорогах та правами водіїв, колишніми учасниками дорожнього руху, які мають великий досвід.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago