Зробіть це, щоб уникнути засмічення сажового фільтра в дизельному авто

Після 2007 року всі нові дизельні автомобілі обов’язково оснащуються сажовим фільтром (DPF – Diesel Particulate Filter), який вловлює шкідливі частинки вихлопних газів. Однак власники таких машин часто стикаються з проблемою засмічення фільтра, що може призвести до серйозних поломок і значних витрат на ремонт. Видання SlashGear пояснює, як уникнути такої неприємності.

Найпростіший спосіб запобігти засміченню DPF – це правильна експлуатація автомобіля. Якщо ви використовуєте дизельний автомобіль переважно для коротких міських поїздок, фільтр забиватиметься сажею набагато швидше. На противагу цьому, регулярні поїздки по трасі протягом тривалого часу сприяють так званій пасивній регенерації.

Пасивна регенерація – це процес, за якого температура вихлопних газів досягає рівня, необхідного для спалювання накопиченої сажі. Без тривалих поїздок на високій швидкості вихлопна система не нагрівається до потрібної температури, і регенерація не відбувається, що призводить до накопичення сажі у фільтрі.

Крім того, для продовження терміну служби DPF важливо регулярно обслуговувати автомобіль і використовувати правильне моторне масло. Експерти зазначають, що фільтр сажі в погано обслуговуваному автомобілі може вийти з ладу раніше. Деякі оливи містять добавки, які можуть фактично блокувати фільтри.

Також не рекомендується експлуатувати дизельний автомобіль із низьким рівнем пального або використовувати пальне низької якості. У першому випадку система може уникати регенерації DPF для економії пального. Паливо низької якості не згорає так чисто, як могло б, що призводить до викиду більшої кількості сажі та прискорює процес засмічення фільтра.

Новий фільтр сажі від виробника сьогодні може коштувати десятки або навіть сотні тисяч гривень. Тому будь-яка економія на якісному мастилі чи паливі швидко нівелюється, коли фільтр забивається до стану несправності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також