За покинуті за кордоном фури заплатять звичайні українці: як це вплине на вартість пального
Українські далекобійники, які працюють за кордоном, почали залишати свої вантажівки в інших країнах через побоювання мобілізації, відмовляючись повертатися додому. Це питання стає все більш актуальним, і в Асоціації міжнародних автоперевезень розглядають можливість класифікувати такі дії як викрадення транспортних засобів. Це, в свою чергу, може вплинути на вартість пального, пише Telegraf.
Віцепрезидент Асоціації міжнародних автоперевезень Віктор Балін повідомив, що зростає кількість випадків, коли водії, які отримали дозвіл на виїзд за кордон за системою “Шлях”, не повертаються до України. Вони залишають свої вантажівки в інших країнах, що створює серйозні проблеми для транспортних компаній.
Асоціація зазначила, що дії водіїв, які залишають вантажівки в інших країнах, створюють додаткові проблеми для транспортних компаній. Цим компаніям потрібно знаходити іншого водія для повернення фури в Україну. Крім того, якщо водій не повертається, його перевізника блокують у системі “Шлях”, що робить виконання міжнародних рейсів складнішим.
Президент Асоціації операторів ринку нафтопродуктів України Леонід Косянчук зазначив у своєму інтерв’ю “Телеграфу”, що вже відчутний дефіцит кадрів, який викликає дефіцит у логістиці. Це питання торкнулося не лише перевезень. За словами Косянчука, бракує працівників на АЗС і навіть робочих рук на виробництві.
Ця ситуація негативно впливає на економіку, а не лише на імідж України. Повернення залишених в інших країнах автомобілів вимагає додаткових витрат, таких як оплата нового водія, паркування або штрафи. Ці витрати призведуть до зростання цін на пальне, що, фактично, буде сплачувати пересічний українець.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!