Categories: Автопоради

Чому довге простоювання автомобіля може шкодити його стану

Багато власників переконані, що відсутність руху дозволяє машині довше залишатися в ідеальному стані. Насправді ж без регулярної експлуатації зростає ризик несправностей. Щоб уникнути проблем, автомобіль варто виводити на прогін хоча б раз на тиждень протягом години.

Акумулятор і технічні рідини

При довгому простою батарея втрачає заряд, а мастильні матеріали та охолоджувальні рідини піддаються старінню: вони втрачають в’язкість і корозійнозахисні властивості. Наслідок — ускладнений запуск двигуна та підвищений знос компонентів.

Корозія кузова та пліснява в салоні

Волога й забруднення, що затримуються на кузові, створюють ідеальні умови для утворення іржі, особливо у сирих гаражах чи на відкритому майданчику. У салоні конденсат або протікання ущільнювачів може спровокувати плісняву, що псує обивку та викликає неприємний запах.

Шини й електросистема

Тривале навантаження на одні й ті ж ділянки шин призводить до нерівномірного зношування. Якщо колесо повільно втрачає тиск, диск може деформуватися або покритися корозією. У вологому середовищі окислюються електроконтакти, що загрожує збоєм електросистеми та коротким замиканням.

Гризуни та інші небезпеки

Автомобіль, що довго стоїть без руху, приваблює гризунів: вони перегризають проводку, оббивку та ізоляцію. Щоб убезпечити своє авто, періодично оглядайте його, запускайте двигун і за потреби вдавайтеся до додаткових профілактичних заходів.

Регулярні поїздки та грамотне техобслуговування допоможуть зберегти авто в робочому стані та уникнути дорогих поломок.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

24 години ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago