Categories: Автопоради

Чому трясеться кермо в автомобілі: топ-5 причин

Фахівці виділили п’ять ключових причин, через які кермо може трястися під час їзди. Ці симптоми можуть свідчити як про дрібні неполадки, так і про серйозні технічні проблеми транспортного засобу, пише Interia.

1. Незбалансовані колеса

Найчастіше вібрація рулю виникає через порушення балансу коліс. При певних швидкостях ви відчуваєте нерівномірні поштовхи. Вирішити проблему допоможе повторне балансування в шиномонтажі. Іноді причина криється в пошкодженій шині чи деформованому диску.

2. Деформація гальмівних дисків

Якщо кермо починає тремтіти саме під час гальмування, варто перевірити стан дисків. Биття дисків часто з’являється через неправильний монтаж або недостатнє очищення місця контакту ступиці з диском перед встановленням.

3. Невідповідна підготовка ступиці

Під час заміни гальмівних дисків поверхню ступиці слід ретельно очистити до блиску, видаливши іржу, фарбу та забруднення. Залишки корозії або мастила між диском і ступицею призводять до нерівномірного прогрівання й деформації навіть нових деталей.

4. Невірний порядок затягування болтів

При монтажі дисків болти треба затягувати «хрест-навхрест» з моментом, який рекомендує виробник. Ігнорування цього правила, видалення заводських балансирів або залишки антикорозійного покриття на фланці викликають дисбаланс і вібрацію.

5. Зношені підшипники та елементи підвіски

Не завжди тряска керма пов’язана з гальмами. Подібні симптоми з’являються через зношені підшипники коліс або розхитані гумометалеві кріплення підвіски. Раптове биття диска може виникнути після екстреного гальмування й швидкого охолодження у воді чи грязі.

Не всі деформовані диски потребують негайної заміни. Якщо їхня товщина відповідає нормі й немає видимих ознак втоми металу, доречно звернутися до токарного сервісу для проточування. Найпростіший варіант — самостійно демонтувати диски й відвезти їх до майстерні.

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

28 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago