Categories: Автопоради

Чи можна виправити бічний поріз шини: поради для водіїв

Бічний поріз шини є серйозною проблемою, але його можна відремонтувати. Виробники шиномонтажних матеріалів часто надають гарантію на такі ремонти. Однак іноді ремонт може виявитися неефективним, і гарантії на його якість не буде.

Можливість ремонту бічного порізу шини залежить від його розміру та місця. Великі порізи не можна відремонтувати. Важливо, щоб поріз був подалі від краю шини і не близько до протектора. Не рекомендується ремонтувати порізи в місцях, де з’єднуються боковина та бігова доріжка шини, бо ці ділянки найбільше навантажуються.

Більшість порізів в шинах можна успішно відремонтувати, і часто на цей ремонт надається гарантія до кінця терміну служби шини. Однак після ремонту краще знизити швидкісний індекс шини на один рівень.

Як ремонтувати бічний поріз шини?

Бічний поріз шини можна відремонтувати лише за допомогою гарячої вулканізації. Спочатку поріз очищають і розширюють, щоб утворити поглиблення, в яке вкладають тонкі смужки гуми. Потім шину вулканізують при високій температурі, що займає близько години.

Після цього на шину встановлюють спеціальну латку з нитками корду всередині. Ці нитки допомагають відновити пошкоджені нитки шини. Латку приклеюють так, щоб її нитки збігалися з нитками шини. Ремонт закінчується на цьому етапі.

Існує також одноетапний метод, де латку з гуми приклеюють разом зі шаром гуми ззовні. Цей метод робить ремонт ще надійнішим, але місце ремонту виходить товстіше, і процес займає більше часу — не менше двох годин.

Що може піти не так?

Якщо розмір і місце порізу дозволяють, шину можна відремонтувати. Але успіх ремонту залежить від професіоналізму шиномонтажника. Якщо вони економлять на матеріалах, можуть використовувати невідповідні латки.

Можуть бути й інші проблеми: неправильно підібрана температура для вулканізації, помилки при установці шини в вулканізатор, неправильний вибір латки або неправильне балансування колеса. Встановлювати камеру в безкамерну шину після ремонту не рекомендується.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago