Categories: Автопоради

Двигун скаже «спасибі»: що потрібно підмішувати в пальне після заміни мастила

Багато водіїв вважають, що використання преміального бензину — це достатній захід для захисту двигуна від накопичення шкідливих відкладень. Однак, як показує практика, цього недостатньо. Експерти ресурсу Motor1 та автор YouTube-каналу The Motor Oil Geek Лейк Спід-молодший пояснили, як правильно подбати про чистоту паливної системи і «здоров’я» мотора.

Чому варто використовувати мийні присадки?

Навіть якщо ви заправляєтесь якісним високооктановим пальним, з часом у паливній системі все одно накопичується бруд. Проблема в тому, що форсунки з часом забиваються, а на клапанах і у впускному тракті відкладається вуглецевий наліт. Це знижує ефективність згоряння палива, збільшує його витрати і поступово виводить двигун з ладу.

Саме тому фахівці рекомендують періодично додавати до пального спеціальні мийні присадки. Ці рідини змішуються з бензином, проникають у всі вузли системи впорскування та ефективно очищають:

  • паливні форсунки;
  • розпилювальні сопла;
  • впускні клапани та канали (у двигунах із розподіленим упорскуванням);
  • камеру згоряння.

Як часто потрібно додавати присадки?

Найкращий час для додавання присадки — після заміни моторної оливи. Це зручно, адже така операція проводиться регулярно, і ви точно не забудете про обслуговування паливної системи.

Фахівці радять додавати мийний засіб кожні 3 000 км пробігу. При цьому, якщо ви використовуєте перевірене брендове пальне, частіше робити це не потрібно.

Чи справді це вигідно?

Деякі водії вагаються через вартість присадок. Але, як підрахували експерти, одна пляшка засобу коштує декілька сотень гривень. Якщо використовувати її раз на 3 тис. км, витрати складуть лише приблизно 2 гривні на 1 км пробігу. Це мізер порівняно з витратами на ремонт двигуна, який може обійтися в десятки тисяч гривень.

Використання мийних присадок до пального — простий, доступний і ефективний спосіб зберегти ресурс двигуна, зменшити витрату пального та уникнути дорогих ремонтів. Всього кілька разів на рік — і ваш мотор залишатиметься чистим, потужним і вдячним за турботу.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

11 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago