Categories: Автопоради

Коли водієві заборонено сідати за кермо: перелік критичних несправностей

Не наражайте себе та оточуючих на небезпеку — регулярно перевіряйте технічний стан свого авто й суворо дотримуйтеся правил дорожнього руху. Досить часто в автосервісах можна зустріти машини, які прибули на буксирі не тому, що зовсім зупинилися, а тому, що подальший рух став потенційно небезпечним. Існує низка серйозних поломок, при яких експлуатація авто заборонена, адже це підвищує ризик штрафу, ДТП або травмування пішоходів і учасників руху.

Тормозна система

Насамперед увагу слід приділити гальмівній системі. Найменший «люфт» педалі, скрип чи сторонні звуки — привід одразу зупинитися та звернутися до майстрів. Ігнорування цих сигналів може призвести до повної втрати керованості і катастрофічних наслідків.

Пристрій рульового управління

Не менш важливою є справність рульового керування. Якщо кермо «веде» вбік або виникають затримки в реакції, навіть повільна їзда стає ризикованою — особливо на поворотах, де ймовірність виїзду на зустрічну смугу зростає.

Світлотехніка та сигналізація

Несправні фари, стоп-сигнали чи покажчики повороту суттєво знижують видимість вашого авто в темний час доби або за поганої погоди. Особливо це критично на дорогах без вуличного освітлення чи в селі. Окремо варто згадати склоочисники: відсутність або поломка двірника з боку водія під час дощу робить лобове скло майже непрозорим.

Причеп

Якщо ви буксируєте причіп, переконайтеся, що зчіпний пристрій зафіксований належним чином, а ланцюги безпеки не порвані. Неправильне кріплення загрожує не лише вашій безпеці, а й іншим учасникам руху.

Відповідальність за безпеку

Усі вищезгадані вимоги закріплені в Правилах дорожнього руху. Водій відповідає за справний технічний стан свого транспортного засобу. У разі порушення можливі не тільки штрафи, а й тимчасова заборона експлуатації автомобіля.

Вас також можуть зацікавити новини:

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago