Categories: Автопоради

Механіки дали одну пораду водіям, як продовжити термін служби АКПП в машині

Подовження життя автоматичної коробки передач (АКПП) може бути простішим, ніж може здатися. Автомобільні механіки рекомендують простий спосіб, який може значно збільшити тривалість роботи цієї важливої складової авто: ефективне прогрівання трансмісії. Правильне прогрівання сприяє зменшенню зносу та запобігає поломкам, забезпечуючи більш гладке та ефективне функціонування АКПП.

Прогрівання АКПП має кілька важливих цілей. По-перше, це дозволяє оливі в коробці передач досягти оптимальної температури, що сприяє кращому змащенню і запобігає надмірному зносу механізмів. По-друге, це допомагає покращити функціонування гідравлічної системи трансмісії, що в свою чергу підвищує ефективність передачі потужності від двигуна до коліс.

Процес правильного прогрівання АКПП досить простий і не вимагає багато часу. Спочатку потрібно запустити двигун і дати йому працювати протягом кількох хвилин, щоб олива почала циркулювати. Потім переведіть селектор передач у положення “D” (для руху вперед) або “R” (для руху назад) і, не відпускаючи педаль гальма, дайте трансмісії час на прогрівання. Зазвичай це займає лише кілька хвилин.

Однією з порад механіків є заздалегідь паркувати автомобіль з активованим режимом “R” або “D”. Це дозволяє уникнути надмірних перемикань режимів АКПП, що може призвести до серйозних перепадів тиску та додаткового навантаження на фрикційний механізм під час перемикання з передачі “Drive” на “Reverse” і навпаки. Уникнення зайвих перемикань допомагає зменшити знос і підвищити надійність роботи трансмісії протягом її експлуатаційного періоду.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago