Автоматична коробка передач (АКПП) може прослужити довше, якщо правильно її прогрівати. Ефективне прогрівання зменшує знос і запобігає поломкам, забезпечуючи більш плавну та ефективну роботу АКПП.
Прогрівання автоматичної коробки передач (АКПП) має декілька важливих цілей. По-перше, це дозволяє оливі в коробці передач набрати оптимальну температуру, що допомагає краще змащувати деталі і запобігає їхньому зайвому зносу. По-друге, це покращує роботу гідравлічної системи коробки передач, що в свою чергу підвищує ефективність передачі потужності від двигуна до коліс.
Для правильного прогріву АКПП треба спочатку дати двигуну працювати декілька хвилин, щоб олива почала рухатися. Потім перевести селектор передач у режим “D” або “R” і, тримаючи педаль гальма, дати коробці передач прогрітися. Зазвичай це займає лише кілька хвилин.
Механіки рекомендують перед паркуванням активувати режим “R” або “D” у коробці передач. Це допоможе уникнути зайвого перемикання між режимами, що може призвести до перепадів тиску і додаткового навантаження на фрикціон. Ця практика допомагає зменшити знос і збільшити надійність роботи трансмісії на тривалий термін.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…