Categories: Автопоради

Назвали серйозну помилку, яку робить багато водіїв при заміні масляного фільтра

Заміна масла та масляного фільтра – це одна з найважливіших процедур, коли мова йде про технічне обслуговування автомобіля. На перший погляд, все це здається досить простим, але насправді тут є безліч підводних каменів. Особливо варто звернути увагу на заміну фільтра, адже неправильна установка може призвести до серйозних проблем з автомобілем, пише SUVNews.

Здається, нічого складного

Для багатьох автомобілістів заміна моторного масла – це, напевно, одна з найпростіших процедур, яку вони виконують самостійно. Лише відкрутити, злити, промити, поміняти фільтр і, зрештою, залити нове масло. Але, як показує практика, навіть у такій, здавалося б, простій процедурі можна допустити серйозні помилки.

Основні проблеми при заміні фільтра

Тут мова йде не лише про недоливи чи переливи масла. Особливо варто зосередитися на установці масляного фільтра. Міняти його потрібно не тільки за «графіком», але й в ряді інших випадків:

  • при тривалому простої автомобіля (2-3 роки);
  • при використанні форсованого мотора;
  • після ремонту, пов’язаного з розгерметизацією системи;
  • якщо використовувалися засоби для промивання системи.

Не забудьте про герметичність

Однак є ще один важливий момент, про який слід пам’ятати при заміні фільтра. Багато початківців механіків забувають змастити ущільнювальне резинове кільце фільтра перед установкою. Це величезне упущення! Якщо намагатися встановити деталь «на суху», то прокладка, скоріше за все, буде деформована, що призведе до порушення герметичності системи і, як наслідок, підтікань масла.

Тому після заміни фільтра не буде зайвим ще раз перевірити наявність протікань. Це простий крок може зберегти вам нерви та кошти у майбутньому.

 

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

15 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago