Categories: Автопоради

Назвали сім причин, чому не варто купувати авто з варіатором

Останнім часом в Україні автомобілі з варіатором набирають популярності порівняно з традиційними автоматичними коробками передач. Проте із цим типом трансмісії пов’язані деякі недоліки, про які розповідають експерти галузі. Популярність варіаторів пояснюється їхньою вигідністю у виробництві порівняно з гідромеханічними автоматами. Варіатори забезпечують плавне перемикання передач без ривків і сприяють економії палива. Однак фахівці вказують на декілька недоліків цього типу коробок передач.

По-перше, автомобілі з варіаторами часто мають середні динамічні характеристики. CVT не може ефективно передавати великий крутний момент на колеса, тому замість різкого розгону вони пропонують більш плавний рух. Це через те, що електроніка автомобіля гальмує прискорення, щоб уникнути перевантаження коробки передач. Тому на спортивних автомобілях чи потужних позашляховиках ви не зустрінете варіатор.

Другий недолік – необхідність водіїв керувати автомобілем в певному стилі, уникати різких прискорень і довгого буксування в багнюці.

Також варто зазначити, що рідину варіатора потрібно міняти кожні 40 000 кілометрів, інакше деякі важливі деталі можуть швидше зноситися. Обслуговування варіатора сьогодні досить дорого, а ремонт, як правило, складний. Не кожен механік зможе відремонтувати несправну коробку CVT, а запчастини часто входять до числа дефіцитних. У порівнянні з гідромеханічними автоматами, вартість ремонту варіатора виходить вище. Для автомобілів з варіатором є обмеження на буксирування причепа, і на вторинному ринку такі авто можуть довше шукати покупця.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago