Categories: Автопоради

Назвали сім причин, чому не варто купувати авто з варіатором

Останнім часом в Україні автомобілі з варіатором набирають популярності порівняно з традиційними автоматичними коробками передач. Проте із цим типом трансмісії пов’язані деякі недоліки, про які розповідають експерти галузі. Популярність варіаторів пояснюється їхньою вигідністю у виробництві порівняно з гідромеханічними автоматами. Варіатори забезпечують плавне перемикання передач без ривків і сприяють економії палива. Однак фахівці вказують на декілька недоліків цього типу коробок передач.

По-перше, автомобілі з варіаторами часто мають середні динамічні характеристики. CVT не може ефективно передавати великий крутний момент на колеса, тому замість різкого розгону вони пропонують більш плавний рух. Це через те, що електроніка автомобіля гальмує прискорення, щоб уникнути перевантаження коробки передач. Тому на спортивних автомобілях чи потужних позашляховиках ви не зустрінете варіатор.

Другий недолік – необхідність водіїв керувати автомобілем в певному стилі, уникати різких прискорень і довгого буксування в багнюці.

Також варто зазначити, що рідину варіатора потрібно міняти кожні 40 000 кілометрів, інакше деякі важливі деталі можуть швидше зноситися. Обслуговування варіатора сьогодні досить дорого, а ремонт, як правило, складний. Не кожен механік зможе відремонтувати несправну коробку CVT, а запчастини часто входять до числа дефіцитних. У порівнянні з гідромеханічними автоматами, вартість ремонту варіатора виходить вище. Для автомобілів з варіатором є обмеження на буксирування причепа, і на вторинному ринку такі авто можуть довше шукати покупця.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

54 хвилини ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago