Існує міф про те, що старі європейські автомобілі не іржавіють. Щоправда, водії з багаторічним стажем стверджують, що іржавіють абсолютно всі машини, просто одні раніше, інші пізніше. При цьому швидкість, з якою іржавіє кузов автомобіля, залежить від якості початкової обробки кузовної сталі, а також від умов експлуатації конкретної машини. Найбільшою мірою іржа вражає в автомобілі крила.
Найпоширеніші помилки, що призводять до серйозних втрат сімейного бюджету.
Так, всі автовласники знають, що у всіх машин насамперед іржавіють крила. Річ у тім, що крила закривають колісні арки, куди вода потрапляє від коліс автомобіля.
Перша помилка полягає в тому, що дуже часто, всередині колісних арок встановлюють захисні пластикові кожухи, так звані локери. За задумом інженерів локери мають захищати кузов від абразивного впливу пилу та бруду, який летить від коліс автомобіля. На ділі ж локера провокують швидшу корозію крил. Тому що створюють закриті порожнини, в яких накопичується бруд.
По-друге, на свіжокуплені машини дуже часто встановлюють пластикові бризковики. Однак з часом в отвори між ними та кузовом набивається багато бруду: листя, пил, реагенти. Вони рясно змочуються водою, що сприяє початку процесу гниття. Тому раз на рік передні бризковики бажано знімати та чистити все, що накопичилося за довгий час. Більшості автовласників це робити просто ліньки. Підсумок – наскрізна корозія, яку помічають, коли без серйозного кузовного ремонту вже не обійтися.
Що стосується задніх крил, то вже на заводі на них часто наклеюють захисну плівку, щоб бруд не пошкодив арки. Згодом наклейки відлітають, і покриття оголюється. У результаті після кількох місяців на нижніх частинах кузовних елементів з’являється іржа.
На багатьох сучасних машинах, причому, як бюджетних, так і преміальних, передня частина практично повністю зроблена з пластику. Тобто іржавіти, здається, нічому. Однак до корозії схильне сталеве кріплення, тож за ним теж треба стежити. У занадто запущених випадках крило просто перекошує.
Нарешті, водії припускаються помилок і під час отримання автомобіля після кузовного ремонту. Якщо майстри під час встановлення вже згаданих підкрилків використовували не пластикові кліпси, а саморізи, то такі запчастини швидко вкриваються іржею і з часом можуть просто відвалитися. Доведеться знову їхати в сервіс, а це зайва втрата часу та грошей.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…
Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…
Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…
Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…
Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…
Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…