Categories: Автопоради

П’ять причин з яких іржавіють крила авто

Існує міф про те, що старі європейські автомобілі не іржавіють. Щоправда, водії з багаторічним стажем стверджують, що іржавіють абсолютно всі машини, просто одні раніше, інші пізніше. При цьому швидкість, з якою іржавіє кузов автомобіля, залежить від якості початкової обробки кузовної сталі, а також від умов експлуатації конкретної машини. Найбільшою мірою іржа вражає в автомобілі крила.

Найпоширеніші помилки, що призводять до серйозних втрат сімейного бюджету.

Так, всі автовласники знають, що у всіх машин насамперед іржавіють крила. Річ у тім, що крила закривають колісні арки, куди вода потрапляє від коліс автомобіля.

Перша помилка полягає в тому, що дуже часто, всередині колісних арок встановлюють захисні пластикові кожухи, так звані локери. За задумом інженерів локери мають захищати кузов від абразивного впливу пилу та бруду, який летить від коліс автомобіля. На ділі ж локера провокують швидшу корозію крил. Тому що створюють закриті порожнини, в яких накопичується бруд.

По-друге, на свіжокуплені машини дуже часто встановлюють пластикові бризковики. Однак з часом в отвори між ними та кузовом набивається багато бруду: листя, пил, реагенти. Вони рясно змочуються водою, що сприяє початку процесу гниття. Тому раз на рік передні бризковики бажано знімати та чистити все, що накопичилося за довгий час. Більшості автовласників це робити просто ліньки. Підсумок – наскрізна корозія, яку помічають, коли без серйозного кузовного ремонту вже не обійтися.

Що стосується задніх крил, то вже на заводі на них часто наклеюють захисну плівку, щоб бруд не пошкодив арки. Згодом наклейки відлітають, і покриття оголюється. У результаті після кількох місяців на нижніх частинах кузовних елементів з’являється іржа.

На багатьох сучасних машинах, причому, як бюджетних, так і преміальних, передня частина практично повністю зроблена з пластику. Тобто іржавіти, здається, нічому. Однак до корозії схильне сталеве кріплення, тож за ним теж треба стежити. У занадто запущених випадках крило просто перекошує.

Нарешті, водії припускаються помилок і під час отримання автомобіля після кузовного ремонту. Якщо майстри під час встановлення вже згаданих підкрилків використовували не пластикові кліпси, а саморізи, то такі запчастини швидко вкриваються іржею і з часом можуть просто відвалитися. Доведеться знову їхати в сервіс, а це зайва втрата часу та грошей.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Валентина Вовк

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

5 години ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

6 години ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

7 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

7 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

1 день ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago