Автоексперти визначили основну помилку, яку роблять багато водіїв, коли заводять свої автомобілі взимку.
Часто водії вставляють ключ у замок запалювання і безперервно запускають стартер для запуску двигуна. Спеціалісти нагадують, що такий підхід не є оптимальним, особливо після тривалої стоянки в холодну погоду.
Суть проблеми полягає в тому, що відразу після активації запалювання комп’ютер автомобіля аналізує інформацію від усіх систем та датчиків, щоб вибрати оптимальний алгоритм подачі палива. Цей процес займає всього кілька секунд. Якщо мотор запустити негайно, система буде працювати за “усередненим” алгоритмом, що може призвести до неповного згоряння паливної суміші і, отже, збільшення навантаження на каталітичний нейтралізатор.
Експерти підкреслюють, що, просто зачекавши кілька секунд після включення запалювання перед запуском стартера, ви можете помітно збільшити термін служби каталізатора, який є дорогим компонентом.
Крім того, важливо пам’ятати, що “неправильне” згоряння палива також може призвести до інтенсивного утворення нагару, що в подальшому може викликати поломку силового агрегату. Це правило особливо актуальне для автомобілів з дизельними двигунами, де неповне згоряння важкого палива швидко може призвести до забруднення фільтрів у вихлопній системі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…