Що робити, якщо загорівся сигнал “Check Engine”: поради для автомобілістів
Поломка двигуна улюбленої «ластівки» – це справжній жах для кожного автомобіліста. Ремонт силової установки є однією з найскладніших і найвитратніших процедур. Як тільки на приладовій панелі спалахує знак «Check Engine», багатьох водіїв охоплює холодний піт, зазначає SUVNews. Адже сучасний автомобіль – це складний механізм, та без допомоги спеціалістів не обходиться. Однак, чи є можливість самостійно провести діагностику проблеми?
Які причини можуть викликати загоряння індикатора?
Спершу варто зазначити, що список проблем, через які може загорітися «Check Engine», надзвичайно широкий. Це може бути незначна проблема, як погане закручування свічок під час останнього техобслуговування. Але це також може бути серйозна поломка. Серед найбільш поширених проблем водії стикаються з:
- Несправністю каталітичного нейтралізатора.
- Пропусками запалювання.
- Забрудненням клапана EGR або дросельної заслонки.
- Поломками датчиків температури, обертів, витрати повітря, лямбда-зонда.
- Проблемами з герметичністю впускного тракту.
- Поломкою автоматичної коробки передач (АКПП).
- Проникненням вологи в блоки управління.
Читайте також: Скільки алкоголю можна випити без наслідків, якщо завтра за кермо
Яка поведінка індикатора може свідчити про серйозність проблеми?
Дуже важливо, як саме загорівся індикатор. Якщо він просто мигнув, це може означати, що проблема була зафіксована, але наразі не активна. У такому випадку варто перестрахуватися і перевірити автомобіль. Якщо ж індикатор мігає, то це вказує на серйозні проблеми з двигуном, і вам, напевно, потрібно терміново звернутися до спеціаліста. Постійне світло індикатора означає, що система виявила незникаючу проблему. У такій ситуації рекомендується звернутися за допомогою, при цьому намагатися не підвищувати обороти двигуна вище 3000 обертів на хвилину. Також бажано відключити всі зайві системи, такі як аудіосистема, клімат-контроль тощо.
Діагностика: чи можна обійтися без сервісу?
Професійна перевірка двигуна на помилки зазвичай коштує 500 гривень. Це лише за діагностику, а усунення серйозних неполадок обійдеться ще дорожче. Хоча за незначні проблеми спеціаліст може навіть не взяти додаткової плати, швидко усунувши її під час діагностики. Але навіщо переплачувати за погано закручену свічку? Чи є спосіб перевірити мотор самостійно?
Існує один простий спосіб – придбати власний сканер помилок для автомобіля. Це компактні пристрої, які легко поміщаються в долоні. Вони стануть незамінними для водіїв, які хочуть самостійно ремонтувати свої автомобілі. Середня вартість такої штуки складає 2000 гривень. Сканер підключається до автомобіля через роз’єм OBD-2, який зазвичай знаходиться під кермовою колонкою або центральною консоллю, рідше – під капотом або в бардачку.
Таким чином, навіть у критичних ситуаціях, коли загорівся індикатор «Check Engine», ви маєте можливість отримати базову діагностику у себе вдома.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!