Водіям назвали діапазон обертів, який найбільше шкодить двигуну автомобіля
У мережі часто обговорюються різні погляди та обговорення стосовно оптимальних обертів двигуна. Багато водіїв, особливо тих, хто тільки починає водійський досвід, можуть виражати обурення високими обертами двигуна. Однак такі побоювання не завжди є обґрунтованими. Важливо зауважити, що сучасні автомобілі оснащені захистом, який уникне перевищення допустимих обертів двигуна, навіть якщо тахометр вказує на червону зону. Тримайте в розумі, що такі режими роботи двигуна повинні бути короткочасними, наприклад, при обгоні.
Робота на високих обертах може збільшити тиск на двигун і коробку передач, що може викликати збільшення витрати мастила та перегрів. Такі проблеми можуть виникнути, якщо система охолодження не ефективна, наприклад, через забруднений радіатор або застарілий антифриз.
Навпаки, тривала їзда на низьких обертах також не є оптимальною для тривалості двигуна. При “екологічній” їзді, коли ви вибираєте вищі передачі і оберти колінвала залишаються в межах 1200-1500 обертів на хвилину, двигун може постраждати через зниження тиску в системі мастила. Крім того, механічна коробка передач також страждає в такому режимі через розпилення мастила шестерень, що може спричинити масляний голод та пошкодження підшипників валів.
Також важливо зазначити, що постійна їзда на низьких обертах може призвести до утворення відкладень у двигуні, що призводить до втрат його ефективності. Для забезпечення максимальної тривалості силового агрегату рекомендується утримувати оберти в межах 1800-3000 обертів за хвилину.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!