Categories: Автопоради

Водіям назвали діапазон обертів, який найбільше шкодить двигуну автомобіля

У мережі часто обговорюються різні погляди та обговорення стосовно оптимальних обертів двигуна. Багато водіїв, особливо тих, хто тільки починає водійський досвід, можуть виражати обурення високими обертами двигуна. Однак такі побоювання не завжди є обґрунтованими. Важливо зауважити, що сучасні автомобілі оснащені захистом, який уникне перевищення допустимих обертів двигуна, навіть якщо тахометр вказує на червону зону. Тримайте в розумі, що такі режими роботи двигуна повинні бути короткочасними, наприклад, при обгоні.

Робота на високих обертах може збільшити тиск на двигун і коробку передач, що може викликати збільшення витрати мастила та перегрів. Такі проблеми можуть виникнути, якщо система охолодження не ефективна, наприклад, через забруднений радіатор або застарілий антифриз.

Навпаки, тривала їзда на низьких обертах також не є оптимальною для тривалості двигуна. При “екологічній” їзді, коли ви вибираєте вищі передачі і оберти колінвала залишаються в межах 1200-1500 обертів на хвилину, двигун може постраждати через зниження тиску в системі мастила. Крім того, механічна коробка передач також страждає в такому режимі через розпилення мастила шестерень, що може спричинити масляний голод та пошкодження підшипників валів.

Також важливо зазначити, що постійна їзда на низьких обертах може призвести до утворення відкладень у двигуні, що призводить до втрат його ефективності. Для забезпечення максимальної тривалості силового агрегату рекомендується утримувати оберти в межах 1800-3000 обертів за хвилину.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 хвилини ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago