Categories: Автопоради

Водіям назвали діапазон обертів, який найбільше шкодить двигуну автомобіля

У мережі часто обговорюються різні погляди та обговорення стосовно оптимальних обертів двигуна. Багато водіїв, особливо тих, хто тільки починає водійський досвід, можуть виражати обурення високими обертами двигуна. Однак такі побоювання не завжди є обґрунтованими. Важливо зауважити, що сучасні автомобілі оснащені захистом, який уникне перевищення допустимих обертів двигуна, навіть якщо тахометр вказує на червону зону. Тримайте в розумі, що такі режими роботи двигуна повинні бути короткочасними, наприклад, при обгоні.

Робота на високих обертах може збільшити тиск на двигун і коробку передач, що може викликати збільшення витрати мастила та перегрів. Такі проблеми можуть виникнути, якщо система охолодження не ефективна, наприклад, через забруднений радіатор або застарілий антифриз.

Навпаки, тривала їзда на низьких обертах також не є оптимальною для тривалості двигуна. При “екологічній” їзді, коли ви вибираєте вищі передачі і оберти колінвала залишаються в межах 1200-1500 обертів на хвилину, двигун може постраждати через зниження тиску в системі мастила. Крім того, механічна коробка передач також страждає в такому режимі через розпилення мастила шестерень, що може спричинити масляний голод та пошкодження підшипників валів.

Також важливо зазначити, що постійна їзда на низьких обертах може призвести до утворення відкладень у двигуні, що призводить до втрат його ефективності. Для забезпечення максимальної тривалості силового агрегату рекомендується утримувати оберти в межах 1800-3000 обертів за хвилину.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago