Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чого не варто робити при зимовій експлуатації автомобіля

Можливо, для багатьох зима – це улюблена пора року, яку чекають з нетерпінням. Для дітей вона означає гру в хокей, катання на ковзанах, лижі та сніжні битви. Дорослі чекають на зимові вихідні та свята. Проте погодні умови, велика кількість снігу та мороз можуть зробити цей період викликом для автомобілістів.

Зима вважається найскладнішим періодом для експлуатації автомобіля. Це починається з вибору та встановлення зимової гуми, що призводить до фінансових витрат. Потім настає час перешкод і випробувань, які вимагають від автомобілістів досвіду та кмітливості.

Якщо ви ще не дуже досвідчений водій, особливо в зимовий період, ми склали для вас список дій, які краще уникати. Це корисна інформація для всіх автовласників, навіть для тих, хто має досвід. Ось кілька порад.

Не залишайте увімкненим датчик дощу

Багато нових автомобілів обладнані датчиком дощу, який активує склоочисники при опадах. Це корисно влітку, але взимку ця функція може стати причиною проблем. У морозну погоду датчик може призвести до залипання склоочисників через замерзання льоду. Тому варто вимкнути його взимку, щоб уникнути неприємностей.

Уважно відносьтеся до дисбалансу коліс

Зимові умови можуть спричинити дисбаланс коліс, зокрема, наявність снігу або льоду на дисках. Це призводить до нерівномірного розподілу ваги та вібрацій під час руху. Щоб уникнути проблем, слід регулярно очищати диски від снігу та льоду.

Загальний підсумок полягає в тому, що уважність та передбачення грають ключову роль у зимовій експлуатації автомобіля. Підготовка та обережне ставлення до свого транспортного засобу допоможуть зробити зимовий період безпечнішим і комфортнішим для вас як водія.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago