Categories: Автопоради

Назвали 6 грубих помилок при заміні моторної оливи, яких припускаються всі водії

Заміна моторної оливи, хоч і не є складною процедурою, вимагає від водіїв уважності та правильності. Щоб уникнути несподіваних проблем з двигуном та зменшити витрати на подальший ремонт, важливо дотримуватися деяких ключових моментів. Експерти наводять список з 6 поширених помилок, які роблять практично всі автовласники під час заміни моторної оливи.

Зазвичай виробники рекомендують проводити заміну оливи кожні 10-15 тисяч кілометрів, але цей інтервал може бути занадто довгим для багатьох автомобілів. Навіть синтетичні оливи втрачають свою ефективність через 250-300 мотогодин роботи. Отже, рекомендується проводити заміну олії кожні 7500 кілометрів, особливо у міських умовах зі швидкістю близько 25 км/год.

Недостатній контроль за процесом заміни мастила може також призвести до проблем. Іноді олива не замінюється взагалі, навіть на офіційних сервісах. Механіки можуть обійтися лише протиранням фільтра ганчіркою замість повноцінної заміни.

Існує ймовірність, що під час заміни використовується дешевша та менш якісна олива, ніж та, яку рекомендував виробник. Сервісні станції часто отримують оливу великими бочками, і клієнти не завжди можуть бути впевнені, що використовується саме та олива, яка їм потрібна.

Також, механіки часто закруглюють обсяг використаної оливи до найближчого цілого числа, що може призвести до додаткових витрат для водіїв. Рекомендується бути присутнім під час заміни олії і, за необхідності, мати власну оливу та фільтр.

Деякі водії використовують промивні оливи, але при регулярних замінах це може бути зайвим. Зайва витрата часу та грошей може виникнути при надмірному використанні присадок. Вони непотрібні при нормальній роботі двигуна та використанні високоякісної оливи.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

29 хвилин ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago