Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чому не можна піднімати «двірники» на авто під час снігопаду

Чимало власників автомобілів, навіть у відсутність значущих снігопадів, звикли піднімати щітки склоочисників, залишаючи авто на стоянці, аби уникнути їх примерзання. Та чи є в такому методі хоча б якась користь і наскільки він виправданий?

Багато водіїв неохоче купують нові щітки склоочисників, але чули, що зчищання снігу і льоду із лобового скла може призвести до швидшого зносу “двірників”. Також сам факт регулярного примерзання їх до скла не додає впевненості в їхній тривалості служби.

Розповсюджений метод застосовувати “двірники” в зрізаному становищі перед очікуваним снігопадом не тільки популярний, але й вважається ефективним. Але насправді піднімати “двірники” заради захисту гумок може бути так само виправданим, як ходити босоніж по калюжах, щоб уникнути промокання взуття.

Справжній власник автомобіля повинен розуміти, що “двірники” до скла притискуються за допомогою спеціальних пружин, які розташовані в їхніх основах. Коли “двірники” залишаються відведеними вгору на тривалий час, ці пружини розтягуються до максимальних значень, що може призвести до втрати їх пружності.

Тим не менш, ефективність “двірників” визначається не лише їхніми властивостями, але також силою, з якою гумка притискається до скла. І з послабленою пружиною основи, навіть дорогі гумки можуть не справлятися з очищенням від снігу та бруду, залишаючи неочищені ділянки або абсолютно невиконуючи свою роботу. Таким чином, піднімання “двірників”, хоч і допомагає уникнути їхнього примерзання до скла, може створити більш серйозну проблему – вихід з ладу механізму.

Отже, краще утриматися від таких дій і просто забезпечити нормальне функціонування “двірників” – чистіть сніг та лід.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

32 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago