Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чому не можна піднімати «двірники» на авто під час снігопаду

Чимало власників автомобілів, навіть у відсутність значущих снігопадів, звикли піднімати щітки склоочисників, залишаючи авто на стоянці, аби уникнути їх примерзання. Та чи є в такому методі хоча б якась користь і наскільки він виправданий?

Багато водіїв неохоче купують нові щітки склоочисників, але чули, що зчищання снігу і льоду із лобового скла може призвести до швидшого зносу “двірників”. Також сам факт регулярного примерзання їх до скла не додає впевненості в їхній тривалості служби.

Розповсюджений метод застосовувати “двірники” в зрізаному становищі перед очікуваним снігопадом не тільки популярний, але й вважається ефективним. Але насправді піднімати “двірники” заради захисту гумок може бути так само виправданим, як ходити босоніж по калюжах, щоб уникнути промокання взуття.

Справжній власник автомобіля повинен розуміти, що “двірники” до скла притискуються за допомогою спеціальних пружин, які розташовані в їхніх основах. Коли “двірники” залишаються відведеними вгору на тривалий час, ці пружини розтягуються до максимальних значень, що може призвести до втрати їх пружності.

Тим не менш, ефективність “двірників” визначається не лише їхніми властивостями, але також силою, з якою гумка притискається до скла. І з послабленою пружиною основи, навіть дорогі гумки можуть не справлятися з очищенням від снігу та бруду, залишаючи неочищені ділянки або абсолютно невиконуючи свою роботу. Таким чином, піднімання “двірників”, хоч і допомагає уникнути їхнього примерзання до скла, може створити більш серйозну проблему – вихід з ладу механізму.

Отже, краще утриматися від таких дій і просто забезпечити нормальне функціонування “двірників” – чистіть сніг та лід.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago