Чимало власників автомобілів, навіть у відсутність значущих снігопадів, звикли піднімати щітки склоочисників, залишаючи авто на стоянці, аби уникнути їх примерзання. Та чи є в такому методі хоча б якась користь і наскільки він виправданий?
Багато водіїв неохоче купують нові щітки склоочисників, але чули, що зчищання снігу і льоду із лобового скла може призвести до швидшого зносу “двірників”. Також сам факт регулярного примерзання їх до скла не додає впевненості в їхній тривалості служби.
Розповсюджений метод застосовувати “двірники” в зрізаному становищі перед очікуваним снігопадом не тільки популярний, але й вважається ефективним. Але насправді піднімати “двірники” заради захисту гумок може бути так само виправданим, як ходити босоніж по калюжах, щоб уникнути промокання взуття.
Справжній власник автомобіля повинен розуміти, що “двірники” до скла притискуються за допомогою спеціальних пружин, які розташовані в їхніх основах. Коли “двірники” залишаються відведеними вгору на тривалий час, ці пружини розтягуються до максимальних значень, що може призвести до втрати їх пружності.
Тим не менш, ефективність “двірників” визначається не лише їхніми властивостями, але також силою, з якою гумка притискається до скла. І з послабленою пружиною основи, навіть дорогі гумки можуть не справлятися з очищенням від снігу та бруду, залишаючи неочищені ділянки або абсолютно невиконуючи свою роботу. Таким чином, піднімання “двірників”, хоч і допомагає уникнути їхнього примерзання до скла, може створити більш серйозну проблему – вихід з ладу механізму.
Отже, краще утриматися від таких дій і просто забезпечити нормальне функціонування “двірників” – чистіть сніг та лід.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…