Categories: Автопоради

Водіям розповіли, чому взимку категорично не можна ставити авто на «ручник»

Зі зниженням температури під впливом холодів страждають різні вузли та агрегати автомобіля. Особливо суттєвою стає навантаження на гальмівні механізми, які виявляють певну чутливість до падіння температури. У зв’язку з цим експерти рекомендують утримувати автівку на “ручнику” найменше часу під час холодів.

Традиційне стоянкове гальмо, представлене у вигляді рукоятки з фіксатором та металевим тросиком в салоні автомобіля, може зазнати проблем при замерзанні води, що потрапила в механізм. Це може призвести до блокування або навіть виходу із ладу “ручника”, особливо при поступовій втраті ефективності приводу з часом.

Волога, яка проникає в конструкцію гальмівного механізму та замерзає між гальмівним диском і колодкою, може швидко призвести до їх деактивації. Хоча можна спробувати розірвати замерзлі колодки, існує ризик пошкодження механізмів і навіть порвання троса. Різкий старт з місця теж не завжди вирішує проблему, тому може знадобитися розігрівання деталей феном чи гарячою водою. Звісно, барабанні гальма частіше стикаються з проблемами, ніж їх дискові аналоги, які забезпечують вентиляцію для захисту від застою води.

Щодо електронного гальма стоянки, його електромеханічний привід, який “прикусує” колодки, є ефективнішим у порівнянні з ручним механізмом. Проте, для автоматичної конструкції стають більш актуальними вищезгадані проблеми. Крім того, ремонт її у випадку поломки може обійтися набагато дорожче.

Щоб уникнути негативних наслідків, фахівці рекомендують використовувати стоянкове гальмо лише під час короткочасних зупинок.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

14 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago