Водіям розповіли, чому взимку категорично не можна ставити авто на «ручник»
Зі зниженням температури під впливом холодів страждають різні вузли та агрегати автомобіля. Особливо суттєвою стає навантаження на гальмівні механізми, які виявляють певну чутливість до падіння температури. У зв’язку з цим експерти рекомендують утримувати автівку на “ручнику” найменше часу під час холодів.
Традиційне стоянкове гальмо, представлене у вигляді рукоятки з фіксатором та металевим тросиком в салоні автомобіля, може зазнати проблем при замерзанні води, що потрапила в механізм. Це може призвести до блокування або навіть виходу із ладу “ручника”, особливо при поступовій втраті ефективності приводу з часом.
Волога, яка проникає в конструкцію гальмівного механізму та замерзає між гальмівним диском і колодкою, може швидко призвести до їх деактивації. Хоча можна спробувати розірвати замерзлі колодки, існує ризик пошкодження механізмів і навіть порвання троса. Різкий старт з місця теж не завжди вирішує проблему, тому може знадобитися розігрівання деталей феном чи гарячою водою. Звісно, барабанні гальма частіше стикаються з проблемами, ніж їх дискові аналоги, які забезпечують вентиляцію для захисту від застою води.
Щодо електронного гальма стоянки, його електромеханічний привід, який “прикусує” колодки, є ефективнішим у порівнянні з ручним механізмом. Проте, для автоматичної конструкції стають більш актуальними вищезгадані проблеми. Крім того, ремонт її у випадку поломки може обійтися набагато дорожче.
Щоб уникнути негативних наслідків, фахівці рекомендують використовувати стоянкове гальмо лише під час короткочасних зупинок.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!