Categories: Автопоради

Водіям розповіли, як вони, не використовуючи ручник, вбивають коробку-автомат

Більшість власників автомобілів з автоматичною коробкою передач рідко використовують ручне гальмо, оскільки функції режиму “паркування” на АКПП зазвичай забезпечують аналогічний ефект. Проте, інформаційний портал mmr.net.ua нагадав, чому іноді важливо користуватися ручним гальмом при використанні автомобіля з автоматичною коробкою передач.

Під час активації режиму “P” (Паркування) водій фіксує вихідний вал у коробці передач за допомогою спеціального механізму, що має шестерню і блокуючий металевий “штир”. В той час як гальмо стоянки впливає безпосередньо на колеса, стискаючи гальмівні колодки. Таким чином, “ручник” надійніше утримує автомобіль.

Проте це не виключає використання режиму “Паркування”. Якщо автомобіль стоїть на рівній поверхні і немає потреби утримувати його на місці, режим “Паркування” є достатньо прийнятним.

У випадку, коли автомобіль припаркований під нахилом, переводження АКПП в режим “Паркування” створює додаткове навантаження на шестерню вихідного валу та “штир”. Постійне використання цього методу може призвести до поломки механізму автоматичної коробки передач. Тому, коли залишаєте авто на ухилі, використання “ручника” є обов’язковим.

Під час паркування на ухилі слід дотримуватися конкретної послідовності дій: спочатку натискати на гальмо, потім вмикаєте “ручник”, відпускаєте педаль гальма, переконуєтеся, що автомобіль не скочується, і лише після цього переводите селектор автоматичної коробки передач в положення “Паркування”. Розпочинаючи рух порядок дій виглядає так: натискати на педаль гальма, знімати “ручник”, переключати “коробку” у положення “D”, відпускати гальмо і рухатися.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

10 хвилин ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago