Categories: Автопоради

Як знизити витрату мастила без ремонту двигуна: поради від моториста

Кожен двигун внутрішнього згоряння витрачає оливу – це нормальний процес. Залежно від конструкції та типу двигуна, витрата мастила може змінюватися, і виробники зазвичай зазначають ці параметри в інструкціях з експлуатації. Але коли витрата починає перевищувати норму, виникає питання: що робити? Механік спеціалізованого автосервісу в інтерв’ю порталу ampercar.com пояснив, як знизити витрату оливи без капітального ремонту двигуна автомобіля.

Сучасні двигуни можуть споживати до одного літра оливи на кожні 8-10 тисяч кілометрів пробігу, і це вважається прийнятним. Однак, якщо витрата оливи значно перевищує цю норму, необхідно з’ясувати причини без повного розбирання двигуна.

Першим кроком у вирішенні проблеми підвищеної витрати оливи є перевірка на наявність витоків. Шукайте сліди оливи на двигуні або калюжі під автомобілем – це можуть бути ознаки пошкоджених ущільнювачів. Сальники колінчастого та розподільного валів, прокладки, герметики, пробка піддону або масляний фільтр можуть пропускати оливу. Заміна цих деталей може суттєво знизити витрату оливи.

Ще однією причиною підвищеного споживання оливи може бути система вентиляції картера. Якщо масловідділювач забитий, це може призвести не тільки до збільшення витрати оливи, але й до проблем з впускними клапанами і накопичення нагару в циліндрах. Тому важливо перевірити систему вентиляції картера та клапан, який контролює тиск у цій системі.

Старі двигуни, які втрачають свою первісну ефективність, можуть почати споживати більше оливи через зростання зазору між зношеними циліндрами і поршнями. Досвідчені водії часто радять використовувати більш густу оливу в таких випадках. Однак слід бути обережним, оскільки оливи з високою в’язкістю можуть погано працювати при низьких температурах. Тим не менш, цей метод може допомогти зменшити витрату оливи.

Також можна розглянути використання спеціальних присадок. Ці добавки не лише підвищують в’язкість оливи, але й розм’якшують гумові ущільнення, що може зменшити її витрату. Крім того, відкладення на маслознімних кільцях можуть спричиняти збільшене споживання оливи. У таких випадках хімічні засоби для очищення та відновлення кільцевих ущільнень також можуть бути корисними.

Якщо проблема в зношених маслознімних ковпачках, їх потрібно замінити. Це складна процедура, але вона значно дешевша і легша, ніж капітальний ремонт двигуна. Також важливо перевірити стан турбонаддува. Якщо ущільнення ротора турбонаддува протікають, це може призвести до витоку оливи в поршневу групу або каталізатор, що викличе додаткові проблеми.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Розкрили нову вагому перевагу електромобілів над бензиновими авто: що це означає

Міністерство енергетики США та Агентство з охорони довкілля провели своє дослідження і виявили ще одну…

6 години ago

Водіям розкрили важливу додаткову функцію ременів безпеки, яку слід знати всім

Ремені безпеки — важливий елемент захисту в автомобілі. Їх правильне використання допомагає зменшити ризик травм…

18 години ago

Як водіям не отримати штраф за встановлення ГБО на автомобіль: відповідь від МВС

Через зростання цін на бензин і дизель українці почали переводити свої авто на газ. Навіть…

18 години ago

Нова заборона для водіїв в Україні: за що у Раді пропонують штрафи на 34 тисяч гривень і позбавлення прав

В Україні розглядають новий законопроєкт №9564, який пропонує заборонити водіям автомобілів гучний звук вихлопу. Якщо…

19 години ago

Не лише перевищення швидкості: три небезпечні маневри, за які поліція зупинить автомобіль

Багато українських водіїв вважають, що якщо не перевищувати швидкість, поліція їх не зупинить. Але насправді…

19 години ago

Чи можна переоформити авто без відвідування ТЦК: пояснення юриста

Через воєнний стан і вторгнення РФ українці мають багато обмежень, у тому числі й у…

20 години ago