Як знизити витрату мастила без ремонту двигуна: поради від моториста

Кожен двигун внутрішнього згоряння витрачає оливу – це нормальний процес. Залежно від конструкції та типу двигуна, витрата мастила може змінюватися, і виробники зазвичай зазначають ці параметри в інструкціях з експлуатації. Але коли витрата починає перевищувати норму, виникає питання: що робити? Механік спеціалізованого автосервісу в інтерв’ю порталу ampercar.com пояснив, як знизити витрату оливи без капітального ремонту двигуна автомобіля.

Сучасні двигуни можуть споживати до одного літра оливи на кожні 8-10 тисяч кілометрів пробігу, і це вважається прийнятним. Однак, якщо витрата оливи значно перевищує цю норму, необхідно з’ясувати причини без повного розбирання двигуна.

Першим кроком у вирішенні проблеми підвищеної витрати оливи є перевірка на наявність витоків. Шукайте сліди оливи на двигуні або калюжі під автомобілем – це можуть бути ознаки пошкоджених ущільнювачів. Сальники колінчастого та розподільного валів, прокладки, герметики, пробка піддону або масляний фільтр можуть пропускати оливу. Заміна цих деталей може суттєво знизити витрату оливи.

Ще однією причиною підвищеного споживання оливи може бути система вентиляції картера. Якщо масловідділювач забитий, це може призвести не тільки до збільшення витрати оливи, але й до проблем з впускними клапанами і накопичення нагару в циліндрах. Тому важливо перевірити систему вентиляції картера та клапан, який контролює тиск у цій системі.

Старі двигуни, які втрачають свою первісну ефективність, можуть почати споживати більше оливи через зростання зазору між зношеними циліндрами і поршнями. Досвідчені водії часто радять використовувати більш густу оливу в таких випадках. Однак слід бути обережним, оскільки оливи з високою в’язкістю можуть погано працювати при низьких температурах. Тим не менш, цей метод може допомогти зменшити витрату оливи.

Також можна розглянути використання спеціальних присадок. Ці добавки не лише підвищують в’язкість оливи, але й розм’якшують гумові ущільнення, що може зменшити її витрату. Крім того, відкладення на маслознімних кільцях можуть спричиняти збільшене споживання оливи. У таких випадках хімічні засоби для очищення та відновлення кільцевих ущільнень також можуть бути корисними.

Якщо проблема в зношених маслознімних ковпачках, їх потрібно замінити. Це складна процедура, але вона значно дешевша і легша, ніж капітальний ремонт двигуна. Також важливо перевірити стан турбонаддува. Якщо ущільнення ротора турбонаддува протікають, це може призвести до витоку оливи в поршневу групу або каталізатор, що викличе додаткові проблеми.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело Ampercar
Читайте також