Двигун — один із найскладніших і найдорожчих вузлів автомобіля, тому для більшості водіїв його надійність — ключовий критерій. Багато моторів можуть без капітального ремонту працювати сотні тисяч кілометрів, але серед них є справжні «ветерани», які особливо вирізняються своєю витривалістю. Нижче — п’ятірка таких двигунів, здатних відслужити вірою і правдою 250 тисяч км і більше, пише SUV News.
1. Nissan HR16DE (1.6 л, бензин)
Один із найпоширеніших атмосферних моторів Nissan, встановлюваний на моделі Note, Juke, Qashqai та інші. Потужність — до 117 к.с., відома витривалість — до 270 тисяч км без серйозного втручання. Основна проблема — поява споживання масла після 150 тисяч км. Ще один нюанс — не найзручніша заміна свічок запалювання. Проте загалом двигун простий, добре переносить навантаження і стабільно працює навіть при регулярній трасовій експлуатації.
2. Toyota 4GR-FSE (2.5 л, бензин)
Цей двигун зустрічається на Toyota Camry XV70 та інших преміальних моделях Toyota/Lexus. Має потужність 200 к.с., прямий впорск, фазорегулятори та алюмінієвий блок — але попри складну конструкцію, ресурс перевищує 400–450 тис. км. Потенційні проблеми — зношення водяної помпи та незначне споживання масла після 200 тис. км. Проте при грамотному обслуговуванні — один із найкращих двигунів свого класу.
3. Volkswagen 1.6 MPI EA211
Атмосферний двигун об’ємом 1.6 літра встановлюється на моделі Polo, Rapid та деякі Seat. Версія чеської збірки вважається вдосконаленою — тут зменшено шум, підвищено надійність поршневої групи. Середній ресурс — близько 300 тис. км. Двигун чутливий до якості пального та регулювання клапанів, але при правильному обслуговуванні — досить довговічний і невибагливий.
4. PSA EC5 (1.6 л, бензин)
Цей мотор — модернізована версія легендарного TU5JP4, відомого ще з 1980-х. Зустрічається переважно на автомобілях Peugeot та Citroën. Має чавунний блок, просту конструкцію, ресурс понад 400 тис. км. Слабкі місця — можливість потреби у перепрошивці блоку керування після 150 тис. км та заміна каталізатора. Загалом — надійний і ремонтопридатний агрегат, пристосований до нашої реальності.
5. Renault K4M (1.6 л, бензин)
Двигун K4M — один із символів надійності Renault. Встановлювався на Logan, Sandero, Largus та інші бюджетні моделі. Завдяки чавунному блоку, ремінному приводу ГРМ і простому впорску, цей мотор проходить 400–450 тис. км із мінімальними втручаннями. Основне — вчасно міняти ремінь ГРМ (раз на 40 тис. км) та стежити за рівнем масла. Ідеальний вибір для тих, хто шукає простий, витривалий і доступний у ремонті двигун.
Якщо ви шукаєте автомобіль із двигуном, який не підведе навіть після кількох сотень тисяч кілометрів, варто звернути увагу на моделі з моторами з цього списку. При грамотному догляді вони здатні проїхати стільки, скільки не витримують навіть деякі сучасні турбомотори.
Вас також можуть зацікавити новини:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…