Провал століття: експерти назвали найгірші автомобілі за останні 23 роки
Незважаючи на те, що XXI століття вже визначається передовими технологіями та науковими досягненнями, автомобілебудування, здається, не застраховане від невдач. Часом баланс підводить, дизайнерське бачення руйнується, а інколи відбуваються обидві ці ситуації одночасно.
Топ-журналісти видання Top Gear склали список із 23 найгірших автомобілів, представлених з моменту початку нового тисячоліття, пояснивши, чому саме ці моделі потрапили у їхній вибір.
BMW 5 Series Gran Turismo. У 2009 році Gran Turismo намагалася створити свій унікальний сегмент на ринку, але її концепцію так і не зрозуміли.
Bufori Geneva. Малайзійський автовиробник намагався конкурувати з Rolls-Royce Ghost, проте його спроба завершилася невдачею.
Ssangyong Rodius. Цей універсальний автомобіль із дивною зовнішністю залишився непопулярним, навіть за великий салон, що розрахований на 11 осіб (хоча й малих).
Hyundai Amica. Ця міська модель повинна була приносити прибуток, але Amica так і залишилася непоміченою.
Mini Clubman 2007. Модифікація Clubman 2007 року задумувалася як автомобіль для батьків, але незручне розташування дверей створювало проблеми для дітей.
Fiat 124 Spider. Концерн хотів скопіювати Mazda MX-5, але випустив модель із громіздким кузовом, шумними турбодвигунами та поганою керованістю за високу ціну.
Lotus Europa S. Спроба перетворити родстер Lotus Elise у клас GT призвела до невдачі.
Renault Clio RS MK IV. Спадкоємець Величного Віллі виявився менш успішним у порівнянні з Clio Williams 1993 року.
Subaru Levorg. Цей автомобіль не зміг конкурувати з Lexus і отримав негативні відгуки.
Citroën C6. Хоча C6 був комфортним та спортивним, його дизайн асоціювався з термокружкою.
Covini C6W. Шестиколісний суперкар вийшов за межі комфорту і став протилежністю спробі створити звичайного спортивного автомобіля.
Vauxhall Zafira VXR. Змішуючи Zafira та VXR, Vauxhall створив несподіване поєднання, схоже на екзотичну страву, але нічого цікавого.
Citroën C3 Pluriel. Низька ціна дозволяла здобути популярність, але дизайн та відсутність багажного відсіку зменшували його привабливість.
Aston Martin Cygnet. Бренд суперкарів спробував свої сили в сегменті міських автомобілів, але не знайшов підтримки.
Honda CR-Z. Відсутність спортивності виявилася основною проблемою для цього гібрида.
Renault Vel Satis. Хоча кількість продажів Vel Satis була невеликою, її можна вважати не провалом, але в порівнянні з Bugatti Veyron, кількість покупок була меншою.
Volkswagen Phaeton. Розкішний лімузин Phaeton був гарним, але відсутність логотипа Volkswagen позначила його провал.
Chevrolet SSR. SSR був дивовижною творчістю, але його непрактичність і висока ціна не знайшли покупців.
Hummer H2. H2 був ще більш вульгарним, ніж його попередник, Hummer H1.
Peugeot 308 CC. Повнуватий 308 CC мав незручне керування і конструкцію.
Infiniti M37. Японська спроба конкурувати з німецькими виробниками не вдалася.
Youabian Puma. Довжина, ширина та вага Puma виходили за межі звичайного, ставлячи під сумнів його зручність.
McLaren X-1. Цей британський суперкар залишається непорозумілим творінням, яке залишило всіх в стані невизначеності. Чи це була справжня мрія, чи нічний кошмар із крилами кажана.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!