Які дизельні двигуни ненадійні та дорогі в обслуговуванні: 10 найбільш проблемних моделей

Сучасні дизельні двигуни можуть бути дещо складні у експлуатації. Є автомобільні моделі, які відомі своєю ненадійністю та високими витратами на обслуговування. Автомобільний портал Avtomir.ua склав список з десяти таких авто.

Однією з основних проблем є те, що вони можуть бути ненадійними та вимагати великих витрат на обслуговування. Найкраще уникати цих моделей, якщо ви шукаєте авто для тривалого використання.

VW Group (1999-2010 рр.)

Дизельний трициліндровий двигун 1.4 TDI від VW Group з 1999 по 2010 рік відомий своєю економічністю та низьким споживанням палива. Проте після подолання відстані від 130 до 150 тисяч кілометрів його надійність різко погіршується. Основною причиною для турботи є можливість виникнення проблем у нижній частині двигуна.

Toyota (2005-2015 рр.)

Двигун D-4D об’ємом 2 літри від Toyota випущений у період з 2005 по 2015 рік з системою упорскування Common Rail, що має чавунний блок, також має проблеми з надійністю. Після проїзду від 150 до 180 тисяч кілометрів може відбутися деформація стінок циліндрів.

PSA Group (з 2013 р.)

Група PSA, яка включає бренди Peugeot, Citroën та Opel, почала встановлювати у свої моделі з 2013 року 2-літровий дизельний двигун BlueHDi. Незважаючи на його спритність, система виявилася дуже вимогливою до якості використовуваної рідини, а проблеми з нею могли призвести до дорогого ремонту.

Ford та PSA Group (2011-2015 рр.)

1.6-літровий дизельний двигун e-HDi, розроблений спільно Ford та PSA Group і обладнаний системою Start-Stop, був створений для зменшення споживання палива та викидів CO2. Проте на практиці цей двигун виявився не дуже надійним. На ранніх версіях двигуна виникали серйозні проблеми з поломкою колінчастого валу та іншими деталями, що може призвести до серйозних поломок.

Renault-Nissan (з 2001р.)

Дизельний двигун Renault 1.6 dCi, представлений у 2001 році, відомий своєю економічністю та відносною надійністю. Проте його репутацію затьмарила проблеми з упорскуванням палива, які можуть призвести до прогоряння поршнів і серйозних поломок двигуна.

Opel (2004-2015 рр.)

Дизельний двигун Opel 2.0 CDTi, вироблений в період з 2004 по 2015 рік, був дуже популярним серед тих, хто цінує економічність та динамічність. Проте він мав проблеми, зокрема з упорскуванням палива, турбокомпресором та системою EGR. Найбільш серйозною проблемою є поява тріщин у поршнях, що може призвести до важких поломок двигуна.

Mazda (з 2012 р.)

Дизельний двигун Mazda Skyactiv-D об’ємом 2 літри, який вперше з’явився у 2012 році, був спроектований, щоб змінити уявлення про дизельні двигуни, відзначаючись низьким ступенем стиснення та високою паливною ефективністю. Однак цей двигун також стикався з проблемами у системах упорскування палива та рециркуляції відпрацьованих газів.

Honda (2009-2015 рр.)

Дизельний двигун Honda i-DTEC об’ємом 2.2 літра, який був вироблений з 2009 по 2015 рік, вважався одним з найсучасніших і економічних на свій час. Однак він також мав проблеми, зокрема, з системою упорскування палива, турбокомпресором і масляним насосом.

BMW (1998-2015 рр.)

Дизельний двигун BMW 2.0 M57, який вироблявся з 1998 по 2015 рік, славився своєю потужністю, ефективністю і відносною надійністю. Однак у ранніх версіях цього двигуна були проблеми з вихровими заслінками, які могли вийти з ладу та пошкодити двигун.

Audi (2007-2015 рр.)

Двигун Audi, який випускався з 2007 по 2015 рік, був новаторським рішенням, яке поєднувало високу потужність з відносно низькими витратами палива. Проте цей двигун мав кілька відомих проблем, таких як несправності із системою упорскування палива, турбокомпресором та масляним насосом.

Окрім вищезазначених двигунів, є й інші моделі, які відомі своєю ненадійністю і потребують значних витрат на ремонт. Тим, хто планує купити дизельний автомобіль, рекомендується ретельно вивчити історію обслуговування, звертати увагу на ознаки проблем і бути готовими до можливо великих витрат на ремонт.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також