Кожен власник автомобіля з автоматичною коробкою передач рано чи пізно стикається з неприємним явищем — поштовхами при перемиканні режимів. У такій ситуації багато водіїв замислюються про заміну чи принаймні ремонт всієї трансмісії. Однак, як показує практика, проблему з поштовхами можна вирішити без серйозних витрат.
Поштовхи при перемиканні АКПП можуть з’являтися як при переході між передачами, так і при роботі в усіх доступних режимах. Наприклад, у деяких випадках вони проявляються лише при включенні понижуючої передачі. Але не поспішайте «хоронити» коробку — у більшості випадків це ще не вирок. Це особливо актуально для автоматичних коробок на гідротрансформаторах, які традиційно відрізняються надійністю. Часто ресурс старих АКП перевищує ресурс багатьох двигунів.
Перш ніж вдаватися до радикальних заходів, варто звернути увагу на кілька важливих моментів. По-перше, вивчіть стан підвіски автомобіля. Переконайтесь у справності подушок двигуна та коробки передач, адже саме проблеми з опорами можуть призводити до неприємних поштовхів при перемиканні передач.
Другим популярним приводом проблем з АКП є недостатня кількість масла. Переконайтеся, що у гідротрансформаторі є достатня кількість рідини. У нормі рівень масла в АКПП повинен бути постійним. Але іноді можуть виникати витоки через знос сальників, або ж помилок під час його заміни. Не забувайте, що для різних моделей автомобілів перевірка рівня масла може відрізнятися — в деяких випадках це робиться «на холодну», в інших — «на гарячу» (приблизно при 30-40 градусах Цельсія).
Читайте також: Як ефективно подолати масложор без капітального ремонту двигуна
Ще однією причиною появи поштовхів може бути проблема з охолодженням коробки. Часом це особливо відчувається в літню погоду, коли на теплообмінник і радіатор можуть впливати додаткові несправності. Проте серйозних ремонтів зазвичай не потрібно — достатньо провести чищення та промивку радіатора. Ігнорувати високу температуру АКП не варто, адже це негативно вплине на її роботу, змушуючи коробку працювати в аварійному режимі.
Останнім, але не менш вагомим фактором, що викликає поштовхи, є порушення в роботі системи запалювання. Такі неполадки можуть виявлятися при переходах двигуна від холостого ходу до навантаження. У цьому випадку навантаження і поштовхи зазвичай невеликі, через що визначити їх виявляється непросто. Тому час від часу проводьте комп’ютерну діагностику двигуна. Якщо причина дійсно в запалюванні, то вирішити проблему можна простим, але ефективним способом — заміною свічок.
Отже, не поспішайте з висновками та витратами. Багато з цих проблем мають просте рішення, а ваше авто матиме шанс повернутися до нормального функціонування без великих витрат.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Правила дорожнього руху (ПДР) в Україні категорично забороняють перетин транспортними засобами суцільної лінії розмітки. У…
Сучасні автомобілі буквально напхані найрізноманітнішими опціями і технологіями, про які водії можуть не здогадуватися роками.…
Будь-який досвідчений автомеханік вам скаже, що запорука довговічності автомобіля полягає в правильних обслуговуванні та експлуатації.…
Японська компанія Toyota планує суттєво оновити свою модельну лінійку в майбутні півтора року. Як пише…
Антифриз відіграє ключову роль у роботі системи охолодження в автомобілі, запобігаючи перегріванню двигуна і оптимальній…
Корейська компанія Kia офіційно презентувала серійний варіант свого нового електричного кросовера EV5. Як пише Carscoops,…