Categories: Статті

Чому скандинавські водії не прогрівають двигун і як це впливає на машину

Дискусії стосовно необхідності прогріву двигуна автомобіля в холодну пору року тривають вже довгий час. Деякі автовласники віддають перевагу цій процедурі, тоді як інші вважають її зайвою. У Скандинавії, де морози бувають особливо суворими, водії вирішили знайти альтернативні методи боротьби з холодом, які не завдають шкоди двигуну та природі.

Увага до екології та турбота про навколишнє середовище в Скандинавії відіграють важливу роль. Закони та правила, що стосуються екології в цьому регіоні, вкрай суворі. Наприклад, у Фінляндії заборонено залишати авто з запущеним двигуном на місці більше двох хвилин, а при температурі нижче -15°C це обмеження збільшується до чотирьох хвилин.

Власники приватних будинків, зазвичай, не мають проблем із прогріванням автомобіля. Багато з них облаштовують гаражі або встановлюють передпускові обігрівачі, які швидко прогрівають рідину охолоджування.

Багатоквартирні будинки також надають можливість для прогріву автомобілів. На дворах можна помітити спеціальні стовпчики з розетками та таймерами. Ці стовпчики дозволяють водіям підключити електричний передпусковий підігрівач антифризу. Цей пристрій включає нагрівальний елемент і насос, які обігрівають рідину охолоджування і піднімають температуру від -20°C до +25°C всього за півгодини.

Досвід Скандинавії показує, що прогрівання двигуна перед рухом не завжди є обов’язковим етапом. Натомість, водії виявили альтернативні методи для забезпечення комфорту в холодний період року, зменшуючи негативний вплив на природу та продовжуючи термін служби своїх автомобілів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

2 хвилини ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago