Categories: Статті

Чому ваш автомобіль дме гарячим повітрям з кондиціонера: розкриваємо основні причини

Коли замість прохолодного потоку в салоні авто з’являється гаряче повітря, водій відразу відчуває дискомфорт. Найчастіше це свідчить про одну з кількох проблем у роботі системи клімат-контролю.

Недолік холодоагенту

Найпоширеніша причина — витік фреону. Без достатнього об’єму холодоагенту випарник не охолоджується, і система перестає виконувати своє завдання. В результаті подача повітря в салон відбувається без ефективного охолодження.

Вплив навколишньої температури

Під час руху на швидкості через дефлектори надходить свіже повітря, температура якого відповідає зовнішнім умовам. Але в заторах або коли авто стоїть на сонці, припливні потоки прогріваються до високих значень. Особливо це відчутно, якщо кузов або капот довго перебувають під прямим сонячним випромінюванням.

Нагрівання повітрязабірника

Повітря, що надходить у кліматичний блок, проходить через щілину між лобовим склом і капотом. Через тепло від двигуна та нагрітий кузов навіть у тіні повітря може виявитися дуже гарячим. Додатково підсилити нагрів може близькість випускного колектора чи турбіни до моторного щита.

Несправність повітряної заслінки

У сучасних автомобілях потік повітря завжди спочатку проходить через випарник кондиціонера, а підігрів відбувається через окремий радіатор. За допомогою заслінки автоматика спрямовує повітря в радіатор обігріву або минає його. Коли заслінка заїдає чи деформується, гаряче повітря з радіатора потрапляє в салон навіть у режимі «холод».

Електропривід заслінки: діагностика та ремонт

Якщо у приводі заслінки виникає збій, він може некоректно виконувати команди з блоку управління. В такому випадку потрібна спеціальна діагностика стану серводвигуна та перевірка коректності роботи датчиків. Іноді досить переналаштувати сервопривід, іноді — замінити його.

Регулярне обслуговування кондиціонера та своєчасна заправка холодоагентом допоможуть уникнути більшості описаних проблем і зберегти комфорт у салоні авто за будь-якої погоди.

Вам також може бути цікаво:

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

5 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

48 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago