Categories: Статті

Чому ваш автомобіль дме гарячим повітрям з кондиціонера: розкриваємо основні причини

Коли замість прохолодного потоку в салоні авто з’являється гаряче повітря, водій відразу відчуває дискомфорт. Найчастіше це свідчить про одну з кількох проблем у роботі системи клімат-контролю.

Недолік холодоагенту

Найпоширеніша причина — витік фреону. Без достатнього об’єму холодоагенту випарник не охолоджується, і система перестає виконувати своє завдання. В результаті подача повітря в салон відбувається без ефективного охолодження.

Вплив навколишньої температури

Під час руху на швидкості через дефлектори надходить свіже повітря, температура якого відповідає зовнішнім умовам. Але в заторах або коли авто стоїть на сонці, припливні потоки прогріваються до високих значень. Особливо це відчутно, якщо кузов або капот довго перебувають під прямим сонячним випромінюванням.

Нагрівання повітрязабірника

Повітря, що надходить у кліматичний блок, проходить через щілину між лобовим склом і капотом. Через тепло від двигуна та нагрітий кузов навіть у тіні повітря може виявитися дуже гарячим. Додатково підсилити нагрів може близькість випускного колектора чи турбіни до моторного щита.

Несправність повітряної заслінки

У сучасних автомобілях потік повітря завжди спочатку проходить через випарник кондиціонера, а підігрів відбувається через окремий радіатор. За допомогою заслінки автоматика спрямовує повітря в радіатор обігріву або минає його. Коли заслінка заїдає чи деформується, гаряче повітря з радіатора потрапляє в салон навіть у режимі «холод».

Електропривід заслінки: діагностика та ремонт

Якщо у приводі заслінки виникає збій, він може некоректно виконувати команди з блоку управління. В такому випадку потрібна спеціальна діагностика стану серводвигуна та перевірка коректності роботи датчиків. Іноді досить переналаштувати сервопривід, іноді — замінити його.

Регулярне обслуговування кондиціонера та своєчасна заправка холодоагентом допоможуть уникнути більшості описаних проблем і зберегти комфорт у салоні авто за будь-якої погоди.

Вам також може бути цікаво:

 

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago

Какая домашняя зарядка для электромобиля лучше: портативная или стационарная?

Узнайте, какую зарядку для электромобиля выбрать для дома — портативную или стационарную. Сравниваем удобство, мощность…

3 дні ago