Власники дизельних авто знають, що зима – це не лише сніг та свята, але й постійна боротьба за тепло в салоні. Чому ж дизельні машини так погано прогріваються і стають справжніми “морозильниками” на колесах?
Високий ККД – ворог тепла
Основна причина – це високий коефіцієнт корисної дії (ККД) дизельного двигуна. Він працює ефективніше за бензиновий, тому більшість енергії йде на рух автомобіля, а не на виділення тепла. Іншими словами, дизельний двигун забирає все тепло для себе, і тому водій з пасажирами залишаються холодними.
Читайте також:
Популярний міф про економію пального, який водіям варто забути
Чому досвідчені водії тримають швейну голку в бардачку: корисний лайфхак
Поки їдеш – тепло, зупинився – замерз
Поки автомобіль в русі, двигун працює, і в салоні тримається комфортна температура. Як тільки зупиняєшся або сповільнюєшся, тепло швидко зникає.
Виробники шукають рішення
Виробники дизельних автомобілів намагаються вирішити цю проблему, додаючи додаткові обігрівачі:
– Паливні догрівачі, які спалюють паливо для нагрівання повітря в салоні.
– Електричні обігрівачі, що використовують електрику для нагріву повітря або рідини в системі опалення.
Чи є вихід?
На жаль, навіть ці рішення не завжди працюють у сильний холод. Якщо ви живете в холодному кліматі і часто їздите на короткі відстані, дизельний автомобіль може бути не найкращим варіантом.
Альтернативи
Якщо ви все ж хочете дизельне авто, зверніть увагу на моделі з потужними обігрівачами та додатковою теплоізоляцією в салоні. Також можна встановити автономний обігрівач, який працює незалежно від роботи двигуна. Не забувайте, що комфорт і безпека взимку залежать не тільки від вибору авто, а й від його правильної експлуатації та регулярного обслуговування.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!