Чи варто купувати відновлені шини: переваги та мінуси
Зараз, окрім нових і б/в шин для автомобілів, можна знайти також відновлені покришки. Люди мають різні думки з цього приводу. Дехто вважає їх дешевшою альтернативою новим шинам, інші – що це небезпечна трата грошей через сумнівну якість. Тож, чи варто купувати відновлені шини і які ризики з ними пов’язані? Експерти з Interia відповіли на ці питання.
Важливо знати, що відновлення шин зазвичай проводиться професійно на спеціальному обладнанні. Існує два види відновлення: холодне і гаряче. В обох випадках з шини зрізається верхній шар протектора, якщо його глибина не менше 2 мм, і на його місце наноситься нове покриття з новим малюнком.
При холодному методі новий протектор наклеюється на шину і під великим тиском спресовується, утворюючи міцне з’єднання. Гарячий метод передбачає створення нового протектора через вулканізацію. Цей метод складніший і потребує більше роботи, але він значно надійніший за холодний, і часто можна досягти якості, що майже не відрізняється від нових шин.
Експерти Всенімецького автоклубу (ADAC) критикують використання відновлених шин. Вони провели дослідження, щоб перевірити, як поводяться звичайні та відновлені покришки на дорозі. Виявилось, що на засніженій дорозі відновлені шини показали хороші результати, але в інших умовах вони значно гірші, ніж б/в шини, а тим більше нові. Відновлені покришки мають більший опір коченню, більше шумлять, а також мають гірше зчеплення та керованість, особливо на мокрій дорозі.
Найбільше відновлені шини купують власники вантажівок, оскільки нові покришки для таких автомобілів можуть коштувати десятки або навіть сотні тисяч гривень, а зношуються вони досить швидко.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!