Кросовери із заднім приводом найчастіше зустрічаються на динамічних моделях, тоді як повний привід зазвичай ставлять на версіях із підвищеною прохідністю. Незважаючи на відмінності цих двох категорій, їх об’єднує одне – вони не рекомендовані для більшості українських водіїв. Досвідчений автомеханік пояснив «SUV News», чому краще не купувати такі авто.
Фахівець звернув увагу на велику кількість вузлів у машинах із заднім і повним приводом. Усі вони потребують регулярної уваги. Від трансмісії до карданного вала – кожен додатковий елемент ускладнює конструкцію і підвищує вартість ремонту. За підрахунками майстра, в середньому, утримання таких авто обходиться на 50-100% дорожче, ніж у передньопривідних аналогів.
Якщо ми говоримо про зимові умови експлуатації, то задньопривідні кросовери і зовсім можуть стати справжнім жахом через свою вагу і погану керованість на слизькій дорозі. Це вимагає від водія додаткових навичок, якими володіють далеко не всі власники таких авто.
Щодо повного приводу, то він справді забезпечить вам краще зчеплення з дорожньою поверхнею та зробить їзду бездоріжжям комфортнішою. В умовах міста, такі переваги зазвичай не виправдовують значних витрат на техобслуговування та ремонт повнопривідних систем.
Якщо ви не є прихильником динамічної їзди по трасі, то краще відмовитися від купівлі задньопривідного кросовера. Те саме стосується повнопривідних версій, які в міському середовищі стають малокорисними і невиправдано дорогими в утриманні.
Раніше ми писали чому буксирування повнопривідного автомобіля може бути небезпечним. Також експерти пояснили, що буде, якщо замінити лише одне колесо на повнопривідному автомобілі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…