Рано чи пізно корозія вражає всі автомобілі. Процес руйнування проявляється в середньому через 7-10 років експлуатації. На жаль, її не можна запобігти, але затримати — цілком можливо. У кожному автомобілі осередки корозії з’являються, як правило, в одних і тих же місцях. Знаючи, які частини автомобіля іржавіють швидше, ви зможете контролювати стан свого «залізного коня» і вчасно вжити заходів. Ось список місць, які потрібно перевіряти особливо ретельно, передає SUVNews.
На думку експертів, це справжній розсадник іржі. Досить часто в конструкції автомобіля є спеціальні канали для відведення води із зовнішньої поверхні машини, лобового і бічних стекол. Однак, з часом вони забиваються брудом, пилом, пухом та дрібними комахами.
Багато водіїв забувають або не знають, що їх потрібно періодично чистити. Через відсутність догляду в них накопичується вода, а постійна вологість і тепло — ідеальні умови для корозії. Щоб водостоки не стали осередком іржі, їх слід періодично промивати під сильним напором води, а також прочищати ершиком отвори в дверях. Це допоможе впоратися з проблемою ще на етапі початку!
Як риба гниє з голови, так і корозія починається з порогів, оскільки це найбільш уразливий елемент. Первинні осередки з’являються на частинах підсилювача, який знаходиться всередині автомобіля під декоративною планкою. Часто причину називають близькість порогів до вологому ґрунту та дорожнім реагентам.
Основне джерело проблеми криється у конструкції системи водовідведення. Всі дренажні трубки виходять до порогу, а через них стікає вода, омиваючи автомобіль. З часом всередині накопичуються відкладення і бруд, які заважають нормальному стоку води, створюючи сприятливі умови для появи корозії.
Це ще одна частина автомобіля, яка особливо піддається корозії. В колісні арки постійно потрапляє гравій, частки дорожнього покриття, бруд і агресивні реагенти.
В результаті, водовідводні канали забиваються, а на поверхні арок з’являються тріщини і відколи, оголюючи метал. Пошкоджене лако-фарбове покриття вже не може його захищати, і корозія починає розвиватися. Погане вентилювання, постійна вологість та відсутність циркуляції повітря — так само чудові фактори для іржі.
Читайте також: 6 найнадійніших позашляховиків у світі за всю історію: і в бруд, і в холод
Це народна назва спеціальних майданчиків-опор амортизаторів. “Стакани” розташовані в важкодоступних місцях, тому їх рідко чистять. Поганий догляд прискорює гниття металу, через що зрештою зростає ризик пробиття “стакана” амортизатором. В результаті може статися так, що стійка вискочить під капот або в багажник, і автомобіль завалиться на один бік.
Ремонт “стаканів” — задоволення не з дешевих. Установка деталі обійдеться в кругленьку суму. Щоб добратися до неї, потрібно розібрати значну частину підкапотного простору.
Ці силові частини кузова несуть основну навантаженість під час руху автомобіля. Оскільки від їхнього стану залежить безпека, їх потрібно перевіряти особливо ретельно. Слідкуйте за їх захистом від корозії.
Найчастіше іржавіння елементів конструкції починається після ДТП. В інших випадках корозія виникає через старіння металу, вплив вологи, дорожніх реагентів та солей.
На щастя, рама і лонжерони добре піддаються ремонту — їх можна варити і замінювати. Але краще не доводити до ремонту. Для цього регулярно чистіть і обробляйте антикором.
Це ще одне місце, куди рідко зазирають водії — відсік в багажнику для запасного колеса. Багато хто вважає, що запаска в замкнутому просторі захищена від корозії. Проте, ніша — одне з улюблених місць для іржі.
Сюди через щілини та пошкоджені прокладки проникає волога, вуличний бруд і дорожні реагенти. З’являється конденсат, який створює сприятливі умови для корозії.
Водії часто виявляють цей розсадник іржі занадто пізно, зазвичай тоді, коли дно багажника під запаскою добре прогнило. Виправити це питання вкрай складно, тому найкраще звернутися в автосервіс.
Це ще одне улюблене місце іржі. Перші ознаки з’являються вельми рано через частий контакт з брудом, вологістю або зношеним герметиком на зварних швах. Якщо не доглядати за нижніми частинами дверей, доведеться їх замінити.
Ржавчина часто вражає підвижні елементи та місця з’єднань. В першу чергу страждають петлі і кріплення капота, дверей і багажника. З часом, старе мастило перестає виконувати свої функції, і метал починає іржавіти.
Якщо не реагувати, корозія скоро перекинеться на інші елементи автомобіля. Тому важливо регулярно перевіряти, очищати і змащувати ці місця.
Це цікаво: 6 найнадійніших позашляховиків у світі за всю історію: і в бруд, і в холод
Реєстраційний знак постійно контактує з водою, брудом і реагентами. Якщо не доглядати за рамкою, то вона покриється іржею, а кріплення прогниють, залишаючи дірки.
Будьте пильні у догляді за вашим автомобілем! Він служитиме вам довше, якщо ви будете звертати увагу на ці деталі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, скільки часу служить зимня резина та як швидко вона втрачає свої якості. Важливі факти…
MG готує прем’єру нового пікапа P9 з електричною та турбодизельною версією, що поєднує стиль і…
Водії зобов'язані вмикати покажчики повороту під час зміни напрямку руху. Це запобігає аваріям і відповідальності…
Перевірте свої права та техпаспорт: штрафи до 3400 грн чекають на водіїв за невірні категорії.…
Водії у Великобританії можуть отримати штраф 4500 грн за носіння куртки під час керування авто.…
Дізнайтесь, чому заміна моторного мастила кожні 10 тисяч км може бути шкідливою для двигуна вашого…