Categories: Статті

Не грюкайте дверима автомобіля: ось що може швидко зламатися

Сильне грюкання дверима автомобіля – це звичка, яку багато водіїв взяли ще з автомобілів 90-х і 2000-х років. Тоді двері часто потрібно було закривати з додатковим зусиллям, і це призвело до такого способу закриття. Але сучасні авто більш чутливі до таких дій, і це може викликати серйозні поломки. Ось які частини можуть постраждати від агресивного закривання дверей.

Пошкодження гумових ущільнювачів
Однією з перших частин, які страждають від сильного закривання дверей, є гумка-ущільнювач. Вона потрібна, щоб двері щільно прилягали до кузова і не пропускали вологу, пил чи шум у салон. Якщо двері часто сильно грюкати, гумка може деформуватися, і її здатність захищати погіршиться. Це особливо небезпечно взимку, коли на морозі гума стає крихкою. Через це на ній можуть з’являтися тріщини, і двері перестануть бути герметичними. Це призведе до того, що в салон потраплятиме волога і бруд, що може пошкодити внутрішнє оздоблення автомобіля і знизить комфорт.

Поломка напрямних склопідйомника
Сучасні механізми склопідйомників складні і можуть легко зламатися. Постійні удари і вібрації від сильного закривання дверей можуть ослабити їх кріплення. Через це вікна можуть почати рухатися повільно або зовсім застрягати. У гіршому випадку може зламатися трос чи електричний привод, і тоді потрібен буде дорогий ремонт. Крім того, можуть виникнути проблеми з датчиками, які контролюють роботу склопідйомників, що може спричинити ще більше проблем з електронікою автомобіля.

Знос замкового механізму
Замок дверей також швидше зношується, якщо двері часто сильно грюкати. Механізм замка розрахований на певні навантаження, але постійні удари можуть його пошкодити. Це може призвести до проблем із закриттям або відкриттям дверей. Найчастіше ламається гачковий фіксатор, і двері вже не тримаються надійно закритими. Це дуже небезпечно, особливо коли ви їдете, бо незачинені двері можуть бути загрозою для безпеки.

Пошкодження електроніки
Сучасні авто мають багато електронних систем, які контролюють двері та пов’язані з ними пристрої, наприклад, освітлення салону чи сигналізацію. Датчики, що контролюють положення дверей, дуже чутливі до вібрацій і ударів. Якщо ці датчики ламаються, системи починають працювати неправильно: на панелі може загорітися сигнал, сигналізація спрацює без причини, а освітлення салону може працювати зі збоями. Це може викликати роздратування і потребуватиме витрат на ремонт і заміну пошкоджених частин.

Деформація пластикових деталей
Сучасні авто часто використовують пластик для обробки дверей, особливо всередині салону. Хоч пластик і міцний, постійні удари і вібрації можуть його пошкодити. Тріснуті чи деформовані пластикові частини псують вигляд салону і можуть додавати шум під час руху. Крім того, ремонт таких деталей може бути дорогим, особливо якщо потрібно замінити внутрішні панелі дверей.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

5 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

5 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

5 години ago

Топ-10 німецьких кросоверів класу люкс на вторинному ринку

Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…

6 години ago

Замерз бачок омивача взимку: що робити водіям в такій ситуації

Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…

7 години ago

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

7 години ago