Categories: Статті

Не стукайте дверима автомобіля: ось що може швидко зламатися

Звичка сильно грюкати дверима залишилася у багатьох водіїв ще з часів старих машин 90-х і 2000-х, коли двері часто потребували додаткового зусилля, щоб закритися. Але сучасні автомобілі значно ніжніші в експлуатації, і така звичка може призвести до несподіваних та дорогих поломок. Ось основні деталі, які страждають від надмірного грюкання дверима.

Пошкодження гумових ущільнювачів
Одними з перших від сильного грюкання страждають гумові ущільнювачі на дверях. Вони потрібні, щоб захищати салон від вологи, пилу і шуму, створюючи щільне прилягання дверей до кузова. Постійне сильне зачинення деформує гуму, і вона поступово втрачає свою функцію. Особливо це небезпечно взимку, коли гума стає жорсткішою через холод, легко тріскається і перестає щільно прилягати. Це може призвести до того, що в салон почне потрапляти волога і бруд, що вплине на комфорт і стан інтер’єру.

Поломка напрямних склопідйомника
Сучасні склопідйомники доволі тендітні, і постійне грюкання дверима їм шкодить. Від ударів кріплення механізму слабшають, через що вікна можуть почати рухатися повільніше, застрягати або взагалі перестати працювати. У гіршому випадку може зламатися трос або електропривод, що вимагатиме дорогого ремонту. Також можуть виникнути проблеми із сенсорами, які відповідають за роботу склопідйомників, що створить додаткові збої в електроніці авто.

Замок дверей може швидше зноситися, якщо ви часто сильно грюкнете дверима. Він створений для витримування певних навантажень, але часті удари можуть його пошкодити. Через це можуть виникнути проблеми з відкриттям і закриттям дверей. Найчастіше страждає гачок, який утримує двері закритими. Це може стати серйозною проблемою, особливо коли ви їдете, адже незачинені двері можуть бути небезпечними.

Пошкодження електроніки
Сучасні автомобілі мають багато електронних систем, які контролюють, як працюють двері та пов’язані з ними пристрої, наприклад, освітлення салону або сигналізацію. Кінцеві датчики, які знаходяться в дверях або стійках, можуть пошкодитися від вібрацій і ударів. Якщо ці датчики ламаються, системи можуть працювати неправильно: на панелі приладів може спалахнути попереджувальний індикатор, сигналізація може випадково спрацьовувати, а освітлення в салоні може працювати зі збоями. Це не тільки дратує водія, але й може потребувати витрат на ремонт і заміну пошкоджених частин.

Деформація пластикових деталей
Сучасні автомобілі часто мають пластикові деталі в дверях, особливо в оздобленні салону. Хоча пластик досить міцний, постійні удари і вібрації можуть призвести до його деформації. Тріснуті або пошкоджені пластикові панелі виглядають непривабливо і можуть створювати додаткові шуми під час їзди. Ремонт таких деталей може бути дорогим, особливо якщо потрібно замінити внутрішні панелі дверей.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago