Categories: Статті

Після якого віку водіям не можна сідати за кермо автомобіля

В Європі майже кожен другий водій віком 75 років і старше їздить на власній машині. Звісно,  що в такому віці концентрація сповільнюється, як і увага. Тому, як визначити, наскільки ця конкретна особа справляється з «роботою» водія? Відповідь шукали в німецькому журналі про здоров’я «Apotheken Umschau», звернувшись до експертів.

Чому важливо оцінити можливості водіїв похилого віку

Дослідження показують, що з віком ризик дорожньо-транспортних пригод (ДТП) серед водіїв може збільшуватись. Це підштовхує до роздумів про доцільність керування автомобілем у певному віці. Експерти з Німеччини висловили різні думки стосовно цієї проблеми.

Думка медиків

Лікарка загальної практики Інгрід Деншель вважає, що страхи стосовно водіїв літнього віку є обґрунтованими. Однак, на її думку, обмеження потрібно встановлювати індивідуально, виходячи з фізичного та психологічного стану кожного водія.

Читайте також: Зупинка авто по-новому в Україні: чому водії масово скаржаться на патрульних

Позиція місцевої ради

Член місцевої ради з безпеки дорожнього руху Зігфрід Брокманн також підтримує ідею про вікові обмеження, але вважає, що їх варто вводити лише після 75 років. На його думку, до цього віку багато водіїв здатні безпечно керувати автомобілем.

Погляд психологів

Психолог Катя Шляйніц наголошує, що досвід водіїв старше 75 років може стати їхньою перевагою. Проте, вона також зазначає важливість уважного ставлення до свого здоров’я. Якщо водій помічає симптоми когнітивних порушень, йому краще своєчасно відмовитися від керування транспортом.

Таким чином, питання вікових обмежень для водіїв є досить складним і потребує всебічного підходу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

16 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago