Categories: Автопоради

Чому не можна категорично міняти моторне мастило кожні 10 тисяч кілометрів

В інструкціях до автомобілів зазвичай вказані рекомендації щодо заміни моторного мастила, однак багато водіїв все ще вважають, що зміна мастила кожні 10 тисяч кілометрів – це правильно. Експерти вважають, що це не зовсім так, тому варто звернути увагу на їхні пояснення.

Рекомендації виробників щодо заміни мастила

Більшість автовиробників радять змінювати мастило кожні 15 000 кілометрів. Однак, деякі автовиробники можуть надавати рекомендації змінювати його раз на рік або через 10 000 кілометрів. Ці рекомендації підтверджують те, що умови експлуатації автомобілів можуть суттєво відрізнятися в залежності від країни. Для України частіше встановлюються інші стандарти заміни мастила та інших технічних рідин.

Міські умови експлуатації

Експерти зазначають, що більшість автомобілів в міських умовах часто стикаються із заторами. У таких умовах двигун працює, але фактично автомобіль не рухається. Для точнішого визначення моменту, коли слід змінювати мастило, рекомендується встановити спеціальні лічильники мотогодин, які можна знайти в багатьох автомагазинах.

Читайте також: Чому буксирувати автомобіль з автоматичною коробкою передач небезпечно?

Вплив температури на властивості мастила

Двигуни з турбинами працюють на максимальних обертах, що підвищує їх температуру під час великих навантажень. Ці умови можуть погіршити характеристики мастила та призвести до утворення відкладень, які можуть зашкодити двигуну.

Щоб зберегти мотор у хорошому стані, важливо обирати автозаправні станції з доброю репутацією. Якщо ви часто їздите в умовах заторів, експерти радять змінювати мастило кожні 7,5 тисяч кілометрів, а не чекати до 10 тисяч.

Фахівці зазначають, що така практика допоможе значно подовжити термін служби вашого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-3 автомобіля Kia, які розчарували своїх власників

Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…

3 хвилини ago

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

1 годину ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

1 день ago