Categories: Автопоради

Чому не можна категорично міняти моторне мастило кожні 10 тисяч кілометрів

В інструкціях до автомобілів зазвичай вказані рекомендації щодо заміни моторного мастила, однак багато водіїв все ще вважають, що зміна мастила кожні 10 тисяч кілометрів – це правильно. Експерти вважають, що це не зовсім так, тому варто звернути увагу на їхні пояснення.

Рекомендації виробників щодо заміни мастила

Більшість автовиробників радять змінювати мастило кожні 15 000 кілометрів. Однак, деякі автовиробники можуть надавати рекомендації змінювати його раз на рік або через 10 000 кілометрів. Ці рекомендації підтверджують те, що умови експлуатації автомобілів можуть суттєво відрізнятися в залежності від країни. Для України частіше встановлюються інші стандарти заміни мастила та інших технічних рідин.

Міські умови експлуатації

Експерти зазначають, що більшість автомобілів в міських умовах часто стикаються із заторами. У таких умовах двигун працює, але фактично автомобіль не рухається. Для точнішого визначення моменту, коли слід змінювати мастило, рекомендується встановити спеціальні лічильники мотогодин, які можна знайти в багатьох автомагазинах.

Читайте також: Чому буксирувати автомобіль з автоматичною коробкою передач небезпечно?

Вплив температури на властивості мастила

Двигуни з турбинами працюють на максимальних обертах, що підвищує їх температуру під час великих навантажень. Ці умови можуть погіршити характеристики мастила та призвести до утворення відкладень, які можуть зашкодити двигуну.

Щоб зберегти мотор у хорошому стані, важливо обирати автозаправні станції з доброю репутацією. Якщо ви часто їздите в умовах заторів, експерти радять змінювати мастило кожні 7,5 тисяч кілометрів, а не чекати до 10 тисяч.

Фахівці зазначають, що така практика допоможе значно подовжити термін служби вашого автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago