Таємниця гумових «хвостиків» на автомобільних шинах: навіщо вони потрібні
Ви напевно помічали дрібні гумові «хвостики» на нових автомобільних шинах, задаючись питанням, навіщо вони насправді потрібні. Шматочки гуми, що стирчать з протектора, породжують чимало теорій серед автомобілістів. Видання «SUV News» розібралося в цьому питанні.
Популярні міфи про гумові відростки
Найчастіше водії вважають, що ці «хвостики» потрібні для визначення зносу шин, а також допомагають розрізняти зимову і літню гуму. Серед деяких автомобілістів навіть поширена думка, що ці дрібні відростки покращують зчеплення з дорожнім покриттям, особливо на бездоріжжі.
Іноді керманичі стверджують, що наявність таких «вусиків» свідчить про низьку якість автомобільної гуми. Мовляв, солідні виробники подібних дефектів не допускають.
Правда про технологічний процес
Насправді ж, за словами експертів, у таких «хвостиків» немає ніякого практичного застосування. Вони утворюються під час вулканізації — технологічного процесу виготовлення шин, коли надлишки розплавленої гуми видавлюються під тиском через невеликі отвори у формі. Як тільки гума застигає, на поверхні шини утворюються характерні відростки. Це абсолютно нормальне явище для якісних покришок від провідних світових брендів.
Що відбувається з «хвостиками» під час експлуатації
У процесі їзди такі технологічні залишки просто стираються внаслідок природного контакту з дорожнім покриттям. Якщо у вас шини з великим пробігом, то на них практично не залишиться таких «хвостиків». При цьому самостійно зрізати такі відростки немає сенсу, вони зникнуть природним шляхом і не впливають на характеристики шини.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!