Categories: Статті

Топ-5 популярних міфів про надійність двигуна авто, про які можна забути

Досвідчені водії завжди знали, як зберегти життєздатність двигуна внутрішнього згоряння, але сучасні реалії скасували деякі стереотипи. Експерти порталу mmr.net.ua визначили п’ять найпоширеніших міфів про надійність автомобільних двигунів, які варто відкинути.

Завжди вважалося, що для максимальної тривалості служби і відсутності проблем двигун повинен бути атмосферним, без турбонаддува. Однак цей принцип втратив свою актуальність. Навіть такий атмосферний двигун, як 2,0-літровий G4KD від Hyundai потужністю 150 кінських сил, може зазнати проблем із споживанням мастила при невеликому пробігу через спроби виробників заощадити на конструкції.

Твердження, що ланцюговий привід газорозподільного механізму (ГРМ) більш надійний, тепер не є абсолютною правдою. Здешевлення призвело до того, що ланцюг ГРМ тепер може виходити з ладу вже після закінчення гарантійного терміну.

Щодо використання бензину з октановим числом А-95, то виявляється, що в теплу погоду присадки, які перетворюють А-92 на А-95, швидко випаровуються, змушуючи двигун працювати на бензині з меншим октановим числом.

Ідея, що автомобіль із меншим пробігом має довший термін служби, застаріла. Сучасні умови, особливо у містах з частими заторами, можуть призводити до більшого зносу двигуна через режим руху в пробках та багаторазові запуски при коротких поїздках.

Не всі дорогі масла є ідеальним вибором для двигуна. Вартість формується не тільки від складових, але і від витрат виробника на маркетинг. Тому абсолютно ідентичні моторні оливи можуть значно відрізнятися в ціні через рекламні витрати брендів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

3 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

46 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago